جانشین فرمانده انتظامی لرستان:

بازنشستگان ، سرمایه ارزشمند ناجا هستند

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۱:۰۵
کد خبر: ۲۹۱۵۰۷
بازنشستگان ، سرمایه ارزشمند ناجا هستند
جانشین فرمانده انتظامی لرستان در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشتگان استان ، گفت : بازنشستگان سرمایه ارزشمند ناجا هستند.

 جانشین فرمانده انتظامی لرستان در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشتگان استان، گفت : بازنشستگان سرمایه ارزشمند ناجا هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم آباد، مراسم کلنگ زنی ساختمان کانون بازنشستگان استان با حضور سرهنگ علی احمدی تبار، جانشین فرمانده انتظامی لرستان، معاون مهندسی، رئیس کانون بازنشستگان و دیگر مسئولان انتظامی استان برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان در این مراسم ، گفت : بازنشستگان گنجینه‌ تجربه و خدمت به مردم هستند و تکریم بازنشستگان، تکریم ارزش‌های انسانی و اخلاقی است و بازنشسته فردی است که سال‌ها تجربه، اطلاعات و داشته هایی دارد که بسیار ارزشمند است.

گفتنی است ، ساختمان کانون بازنشتگان در زمینی به مساحت 870 متر مربع که در اطراف فرماندهی انتظامی استان تامین شده است ، کلنگ زنی شد.

کشف بیش از 7 هزار قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق درخرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد لرستان از کشف 7 هزار و 926 عدد انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "حسین نجفی" در تشریح این خبر ، گفت : ماموران پاسگاه انتظامی رازان خرم آباد ، حین گشت در "گردنه رازان" به یک دستگاه وانت پیکان مظنون و آن را توقیف کردند.

وی افزود : در بازرسی از وانت پیکان 7 هزار و 926 قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

"نجفی" ارزش محموله مکشوفه را 792 میلیون و 600 هزار ریال اعلام کرد و اظهار داشت : در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شده است.

جمع آوری 87 معتاد پرخطر در بروجرد

 فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از اجرای طرح جمع آوری معتادان خیابانی و دستگیری 87 معتاد طی بیست روز گذشته این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "دلیری" در تشریح این خبر عنوان داشت : ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و پیشگیری از جرائم خرد، طرح جمع آوری معتادان پر خطر و برخورد با صنوف متخلف را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی بروجرد ، با اشاره به اینکه 70 تا 80 درصد جرائم خرد توسط معتادان صورت می گیرد، افزود: با توجه به درخواست های مکرر مردمی مبنی بر جمع آوری معتادان پر خطر با هدف پیشگیری از جرایم و سرقت، و همچنین به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه و انهدام پاتوق های مجرمان به خصوص قلیان سراها، پس از شناسایی طرح برخورد با معتادان بصورت منسجم در نقاط مختلف به مرحله اجرا درآمد که در نتیجه آن، تعداد 87 نفر معتاد ولگرد و تابلو دستگیر و روانه مراکز بازپروری شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز