نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

حمایت قاطع مقام معظم رهبری و ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای دفاع از حقوق این ملت است

۱۳۹۴/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۰:۳۵
کد خبر: ۲۹۳۴۲۳
حمایت قاطع مقام معظم رهبری و ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای دفاع از حقوق این ملت است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حمایت قاطع مقام معظم رهبری و ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای دفاع ازحقوق این ملت است، زیرا تیم مذاکره‌کننده فرزندان این ملت هستند،

به گزارش خبرگزاری برنا از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان همراه با برکت، رحمت، آمرزش و... به ما روی آورده است. از این رو باید در این ماه بر سر سفره پرنعمت الهی بهره ببریم.

وی افزود: ماه رمضان ماه خدا، ماه نزول قرآن، صبر و استقامت، همدردی با فقرا، دوری از حرام خدا و... است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت:‌ در این ماه باید از حرام خدا دوری جوئیم و به تلاوت قرآن بپردازیم، زیرا خواندن یک آیه قرآن در این ماه، صوابش به اندازه یک ختم قرآن است.

 

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه صبر و استقامت است عنوان کرد: در این ماه باید از نماز و روزه کمک بگیریم برای حل مشکلات اخلاقی، تربیتی، اجتماعی و همدردی با فقرا و نیازمندان را در اولویت خود قرار دهیم.  

میرعمادی تأکید کرد: مقام معظم رهبری همواره بر سه کلمه نگاه به درون، خودباوری و باور به نصرت الهی تأکید داشتند و اگر ما به این سه کلمه عمل کنیم در همه زمینه‌ها پیروز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با آگاهی کامل این مسئله را بیان فرمودند که ایستادگی و مقاومت دربرابر دشمن و تکیه بر استعدادهای داخلی می‌تواند همانند گذشته کشور را سربلند نگاه دارد. از این رو در مذاکرات هسته‌ای مردم روی این موضوع تکیه می‌کنند که دربرابر زیاده‌خواهی دشمن و آمریکای جنایتکار مذاکره‌کنندگان ایستادگی کنند و حل مشکلات را به نگاه درونی ببینند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حمایت قاطع مقام معظم رهبری و ملت ایران از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای دفاع ازحقوق این ملت است، زیرا تیم مذاکره‌کننده فرزندان این ملت هستند، اما باید هوشیار باشند که دشمن ما مکار است و ملت ما نسبت به آمریکا بی‌اعتماد و بدبین هستند.

وی افزود: در همین مذاکرات طرف آمریکایی شرط‌هایی به غیر از شرط‌های دیگر می‌گذارد. به‌عنوان مثال آنها می‌گویند باید پول‌های بلوکه‌شده که آزاد می‌شوند زیر نظر ما خرج شوند که به تعبیر مقام معظم رهبری ما اعلام می‌کنیم که شما غلط می‌کنید در این کارها دخالت کنید.

امام جمعه‌ خرم‌آباد گفت: ملت ایران هرگز توافق بد را قبول نمی‌کند و در مذاکرات هسته‌ای باید خطوط قرمز مدنظر مقام معظم رهبری رعایت و مسیر انقلاب فراموش نشود. از این رو باید آرمان‌های شهدا، امام بزرگوار و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

میرعمادی یادآورد شد:‌ ایستادگی در برابر دشمن، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی در ادامه به سالروز انفجار حرم امام رضا(ع) به‌دست منافقین، سالروز شهادت مصطفی چمران، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و قوه قضائیه اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز