مدیر بازرسی شهرداری بندرعباس تأکید کرد:

لزوم تقویت روحیه نشاط کارکنان شهرداری بندرعباس

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۸:۲۰:۲۸
کد خبر: ۲۹۷۱۶۲
لزوم تقویت روحیه نشاط کارکنان شهرداری بندرعباس
مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد شهرداری بندرعباس گفت: در مجموعه بزرگ شهرداری، به دنبال تقویت روحیه نشاط و شادابی کارکنان این نهاد هستیم.
به گزارش خبرگزاری برنا از بندرعباس، مسعود اعمالی با تأکید بر اینکه تحرکات ورزشی باعث سلامتی جسمی و روحی افراد می‌شود، اظهار کرد: این تحرکات برای کارمندان که ساعات بسیاری را در محیط کار و پشت میز می‌گذرانند مهمتر از افراد عادی است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به رفاه کارکنان هر مجموعه، افزود: در راستای افزایش راندمان کاری و همچنین توجه به انجام کار مفید این نیروها، شهرداری بندرعباس اقدام به ایجاد شرایط مفرح و ورزشی را فراهم ساخته است.

اعمالی با اظهار اینکه شهردار بندرعباس نیز تأکید بسیاری به این مباحث دارد، خاطرنشان کرد: اختصاص سالن‌های ورزشی، استخر، برگزاری اردوهای مختلف و غیره از جمله اقداماتی است که شهرداری بندرعباس برای رفاه حال کارکنان خود در نظر گرفته است.

مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد شهرداری بندرعباس ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نیز مانند سال‌های گذشته، شهرداری بندرعباس اقدام به برگزاری المپیاد ورزشی در رشته‌‎های مختلف مانند فوتسال، دارت خانواده، والیبال ساحلی، دو و میدانی، شطرنج، تیروکمان، و غیره کرده است.

وی در انتها نیز با تقدیر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر بندرعباس و همچنین سازمان فرهنگی و ورزشی در برگزاری این دوره از مسابقات، تصریح کرد: این مسابقات هم‌اکنون در حال برگزاری است که با مشخص شدن نفرات و تیم‌های برتر هر رشته، افتتامیه المپیاد برگزار می‌شود.

نظر شما