برگزاری مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس همدان

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۵:۳۵
کد خبر: ۲۹۷۱۷۱
برگزاری مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس همدان
سردار ظفری گفت: هم زمان با فرارسیدن شب های مبارک قدر مراسم احیاء در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، با بیان این خبر ماه رمضان را فرصتی ویژه و مناسب برای پاک کردن دل ها و قلب ها دانست و اظهار داشت: بی شک حضور در این ماه باعث نزدیک شدن انسان به معبود می شود.

وی شب های قدر را نیز از پر برکت ترین شب ها دانست و افزود: خداوند متعال در این شب های عزیز و بزرگ درهای مغفرت را بر روی بندگان روزه دار خود گشوده است.

سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری در ادامه تصریح کرد: مراسم شب های قدر باغ موزه دفاع مقدس با همکاری پایگاه مقاومت فجر، هیئت رهروان راه شهدا و هیئت جوانان حضرت علی اکبر علیه السلام سازمان هلال احمر استان برگزار می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان خاطر نشان کرد: این مراسم پرفیض و نورانی از ساعت 22:30 در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان امسال در محوطه ی بیرونی باغ موزه برگزار خواهد شد.

وی هم چنین ضمن دعوت از مردم شریف و ولایتمدار همدان برای حضور در این مراسم معنوی یادآور شد: این مراسم با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برادران رضا بختیاری، احمد شانیان و احمد گلپریان و نیز سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر فلاح مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز