مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان؛

انس با قرآن باعث دستیابی به یک زندگی سعادتمندانه می شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۷:۱۸
کد خبر: ۲۹۷۱۷۲
انس با قرآن باعث دستیابی به یک زندگی سعادتمندانه می شود
همزمان با محفل انس با قرآن با نوای قاریان ممتاز کشوری و استانی در فضایی مملو از معنویت در ساختمان مرکزی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این آئین معنوی که با حضور مشتاقان کلام الهی شاغل در اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد، چندتن از قاریان ممتاز کشوری و استانی با صوت زیبای خود به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

طنین دلنشین کلام وحی در فضا و جمع معنوی کارکنان تامین اجتماعی استان هرمزگان، با استقبال و تشویق حاضران در این محفل قرآنی رو به رو شد.

در این مراسم معنوی و نورانی که همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان برگزار شد، "سید فاضل حیدری بلوکی" مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان طی سخنانی، هدف از برگزاری چنین محافل معنوی را توسعه فرهنگ قرآنی و انس و الفت بیشتر با کلام وحی عنوان کرد.

به گفته وی، ماه رمضان فرصتی استثنایی در ایام زندگانی مسلمانان است که خداوند متعال از رحمت بی منتهای خود آن را هر ساله در اختیار انسان ها قرار می دهد که در آن گناهانشان مورد بخشش قرار می گیرد.

حیدری عامل اصلی موفقیت و سربلندی مسلمانان را تکیه کردن بر تعالیم و آموزه های قرآنی عنوان کرد و گفت: همه ما مسلمانان بر اساس دستور قرآن موظف هستیم، این کتاب آسمانی را بیاموزیم تا با دستورات الهی آشنا شده و راه سعادت را با آگاهی هر چه بیشتر طی کنیم.

وی قرآن را بهترین مونس انسان در تنهایی ها و نگرانی‎های زندگی دانست و تصریح کرد: انس با قرآن، همراه شدن با گنجینه بی پایان و در اختیار داشتن برنامه جامع و کامل یک زندگی سعادتمندانه است که همه در پی آن هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: نظر به اینکه از ماه پربرکت رمضان به عنوان بهار قرآن یاد می شود، برگزاری چنین جلساتی می تواند بر تداوم جلسات انس با قرآن در ماههای دیگر کمک نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز