برگزاری همایش طلایه‌داران عرصه تبلیغ در رودان

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۸:۵۵:۴۰
کد خبر: ۲۹۷۱۸۵
برگزاری همایش طلایه‌داران عرصه تبلیغ در رودان
همایش طلایه داران عرصه تبلیغ با همت دفتر امام جمعه رودان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، این همایش با حضور آیت الله نعیم آبادی (امام جمعه بندرعباس)، علیرضا درویش نژاد (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان)، حجت الاسلام مهدی تاج زاد (امام جمعه رودان)، فیصل ضرغامی (مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری)، احمد نفیسی (مشاور فرهنگی استاندار)، جلیل محمودزاده (سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد رودان)، مسئولان شهرستان و استان،‌ طلاب و امامان جمعه استان در تالار پیوند شهرستان رودان برگزار شد.

در این همایش ابتدا حجت الاسلام تاج زاد ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: کار اصلی روحانیت نشر فرهنگ دینی و قرآنی و افزایش دانش دینی مردم و درک و بصیرت آنهاست.

پس از آن آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان یاد آور شد: یکی از مسائل مهمی که روحانیون جوان باید به آن توجه کنند ارتقای سطح علمی خود و دست یابی به دانش روز است تا از این طریق بتوانند بیشترین جذب را در مساجد و محافل دینی داشته باشند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: بهتر است مبلغان دینی سیاست جذبی داشته باشند و سعی کنند بالاترین سطح همگرایی را در بین مردم داشته باشند تا از این طریق بر جامعه تاثیر بگذارند.

احمد نفیسی مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان نیز بر بالا بردن سطح دانش مبلغان دینی تاکید کرد و گفت: در حالی که جهان به سرعت در تکنولوژی پیشرفت می کند لازم است روحانیون که بار ارزشمند ترویج فرهنگی و دینی را عهده دار هستند با ادبیات روز آشنا باشند تا از این طریق بتوانند جوانان بیشتری را به مساجد جذب کنند.

گفتنی است: پس از پایان همایش نماز جماعت با امامت آیت الله نعیم آبادی در آن محل برگزار و پس از آن ضیافت افطاری انجام شد.

نظر شما