مهدی کیانی در گفت و گو با خبرگزاری برنا:

اولویت نخست من تراکتورسازی است

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۸:۰۵
کد خبر: ۲۹۷۲۶۲
اولویت نخست من تراکتورسازی است
مهدی کیانی گفت: در این هفته تکلیف من برای بستن قرارداد با یکی از سه تیم تراکتور، پرسپولیس و استقلال مشخص می شود اما اولویت اول من تراکتورسازی است.

کاپیتان تیم تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در نهاوند اظهار داشت: بعد از اتمام لیگ برتر قراردادم با تراکتور سازی به پایان رسید ودر فصل نقل و انتقالات مدتی به زادگاهم نهاوند آمدم برای سرکشی به پدر ومادر و فامیل هایم ودیدار بادوستان ورزشکار که در این مدت از باشگاه های زیادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و تیم های مختلف کشور و سرخابی های مرکز خواهان به خدمت گرفتن من هستند.

وی گفت: به جرات می توانم بگویم که تنها فوتبالیست حرفه ای در سطح اول فوتبال مملکت هستم که مدیر برنامه ندارم و کارهای نقل و انتقال و مذاکره را خودم انجام می دهم زیرا معتقدم که باید بدو واسطه ودلال بازی کارها را انجام داد و خود را نباید به یک تیم غالب کرد.

کیانی افزود: من یک فوتبالیست حرفه ای شهرستانی هستم، و در پایان هر فصل و لیگ برتر خودم تصمیم می گیرم که در فصل آینده در کدام باشگاه فوتبال بازی کنم، و همیشه گفته ام که هواداران و تیم تراکتور سازی را با هیچ چیزی نمی شود عوض کرد زیرا شور حال و غیرت مثال زدنی آنها به هزاران میلیارد تومان می ارزد.

کاپیتان تیم تراکتورسازی تصریح کرد: من هر سال بهترین پیشنهادها خوب مالی را به خاطر هزاران هواداران پرشور و مشتاق آذری تراکتور رد کرده‌ام زیرا فوتبال من با این باشگاه اوج گرفت و منت و دینی هم بر باشگاه ندارم زیرا تا آنجا که در توان داشته ام برای باشگاه زحمت کشیدم همیشه تلاش کردم که در فصل نقل و انتقالات در این تیم پرطرفدار بمانم.

فوتبالیست نهاوندی تراکتور سازی اظهار داشت: چندین سال است که تیم های بزرگی مانند پرسپولیس و استقلال ودیگر تیم ها خواهان به کارگیری من هستند و پیشنهادهای خوبی نیز دادند ولی من به عشق هواداران تراکتور با قراردادی به مراتب پایین‌تر در تبریز ماندم وبازی کردم.

کیانی گفت: یکی از بازیکنان قدیمی تیم تراکتورسازی هستم که در سال های سختی و خوشی در لیگ دسته یک و لیگ برتر در کنار تیم در تبریز حضور داشتم و با پیراهن تراکتورسازی به عناوین قهرمانی در جام حذفی و چند نایب قهرمانی در لیگ برتر و در جام باشگاه های آسیایی حضور داشتم که همه برایم خاطره است و هیچ وقت شعار معروف هواداران تبریزی را که می گویند مهدی با تعصب از یاد نمی برم.

به گزارش برنا، لازم به یاد آوریست مهـدی کیانی متولد ۲۰ دیماه ۱۳۶۵ درروستای ملوسان واقع در بخش خزل نهاوند است که در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد، وی بازیکن و هافبک باشگاه تراکتورسازی تبریز است که در مسابقات لیگ ۸۷-۸۸ دسته اول باشگاهای کشور به همراه فراز کمالوند راهی تیم تراکتور سازی شد که از همان بدو ورود با انجام بازی های درخشان در صعود تیم به لیگ برتر نقش بسزایی داشت واز آن سال به بعد هواداران تراکتور که ید طولایی در دادن القاب به بازیکنان دارند به وی لقب مهـدی با تعصب دادند واکنون وی را با این اسم صدا می‌زنند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز