همزمان با روز قلم؛

از نویسندگان برتر شهرستان شهریار تجلیل شد

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۸:۲۸
کد خبر: ۲۹۷۳۴۲
از نویسندگان برتر شهرستان شهریار تجلیل شد
به مناسبت روز گرامیداشت قلم، همایشی با حضور فرماندار ،خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی، 14تیرماه در فضائی صمیمی و دوستانه در شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران؛ به همت فرمانداری و اداره ارشاد اسلامی  شهریار همایش روز قلم و تجلیل از نویسندگان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با حضور ائمه جمعه و جماعات شهرستان، فرماندار، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد، ریاست اداره آموزش و پرورش شهریار، سرپرست شهرداری باغستان و سایر مسئولین و نویسندگان و اصحاب رسانه در سالن همایش فرمانداری بر گزار گردید.

بر پایه این خبر  دکتر ناجی، فرماندار شهرستان شهریار، با بیان اینکه قلم و نوشته آن به قدری ارزشمند است که سوره ای به این نام نازل شده و خداوند متعال در قرآن کریم به قلم قسم خورده، گفت: قداست قلم و حرمت آن وظیفه سنگینی بر دوش کسانی که قلم در دست دارند، گذاشته است.

وی ضمن تبریک روز قلم به اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در شهرستان ا افزود: کسی که قلم در دست دارد و یادداشت یا مقاله ای می نویسد، لازم است که حرمت نگه دارد، خوب، سازنده و به موقع بنویسد، واقعیت ها را بیان کند و انصاف را در نظر بگیرد.

فرماندار شهریار  همچنین قلم را پل ارتباطی بین گذشته، حال و آینده عنوان کرد و اظهار داشت: از جمله امتیازات قلم و نوشتن این است که در طول سالها و قرن ها باقی می ماند، از دخل و تصرف مصون است و زمان و مکان را به هم اتصال می دهد.

همچنین در این همایش سلیمانی  رئیس اداره ارشاد اسلامی شهریارضمن تبریک به همه نویسندگان گفت:  اصحاب قلم و نوشتن، می توانند نسل هایی را در سراشیبی های انحراف به سقوط بکشانند یا تعالی ملت هایی را رقم بزنند. کلام و نوشته، رابط نویسنده و خواننده است. پس می تواند عامل همدلی گردد. درخت قلم اگر در تعهد و تدین ریشه داشته باشد، میوه اش شیرین و ماندگار است. ارزش هر قلم به پیام آن است و عظمت نوشته به محتوایش و ماندگاری آثار به ریشه داشتن در حق و صدق. قلم های شهیدپرور، عشق های برتر را بذرافشانی می کنند و شهیدان را در معراج شهادت از خاک تا خدا پیش می برند. چه دست هایی قلم شده تا قلم در دست پاکان قرار بگیرد و چه بسیار نویسندگان شجاع که شهید قلم شده اند..

IMG_25001

از حاشیه های این همایش درد دل  اصحاب قلم با مسئولین بود که مشکلات این قشر فرهنگی را بازگو می کردند .

 در پایان مراسم از نویسندگان شهرستان شهریار  تجلیل و قدر دانی بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز