مدیر منطقه دو شهرداری قزوین خبر داد:

صدور ۵۷۶ اخطار کتبی برای ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۴:۱۴
کد خبر: ۲۹۷۳۶۳
صدور ۵۷۶ اخطار کتبی برای ممانعت از ساخت و ساز غیر مجاز
فرامرز صادقی گفت: در سه ماهه اول سال جاری 576 اخطار کتبی مربوط به ممانعت از ساخت وساز و تعمیرات غیر مجاز بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 40درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرامرز صادقی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: در سه ماهه اول سال 94 از 10مورد وظایف واحد اجرائیات، 576مورد مربوط به ممانعت از ساخت وساز و تعمیرات غیر مجاز بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 40درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بعد از اقدامات فوق بیشترین اقدامات انجام شده مربوط به اخذ 183مورد تعهد کتبی از متخلفان ساخت وساز بوده  و بعد از آن 162مورد جمع آوری وسایل متخلفان ساخت و ساز که نسبت به سال قبل 31درصد رشد داشته است. 

صادقی در ادامه تشریح عملکرد سه ماهه اول سال 94 واحد اجرائیات منطقه دو شهرداری بیان کرد: از دیگر اقدامات این واحد مربوط به جمع آوری 69مورد وسایل و لوازم کار دستفروشان بوده است.

صادقی در پایان با تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت شهروندان با مأموران واحد اجرائیات از آنان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، سد معبر، دستفروشان مزاحم و غیره که آسایش و آرامش آنان را برهم زده و منظر شهری را به مخاطره می‌اندازد با سامانه 137تماس حاصل نمایند.

نظر شما