نیاز ۳۰۰ میلیارد ریالی سد نعمت‌آباد اسدآباد برای بهره برداری

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۷:۵۳:۰۴
کد خبر: ۳۰۱۰۶۳
نیاز ۳۰۰ میلیارد ریالی سد نعمت‌آباد  اسدآباد برای بهره برداری
مسعود بکایی گفت: تاکنون بیش از 15 میلیارد تومان برای سد نعمت آباد هزینه شده و برای اتمام نیز به 30 میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه سد نعمت‌آباد اسدآباد تاکنون بیش از 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: تاکنون بیش از 15 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و برای اتمام نیز به 30 میلیارد تومان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در صورت تخصیص اعتبار پروژه سد نعمت‎آباد اسدآباد 3 سال آینده به بهره‎برداری می‎رسد، افزود: پروژه در حال حاضر تعطیل نبوده و با قوت در حال انجام است.

بکایی با تصریح بر اینکه سال گذشته پیمانکار پروژه عملکرد مطلوبی نداشته و در نهایت خلع ید شد، عنوان کرد: امسال پیمانکار جدیدی برای این پروژه در نظر گرفته شده که خوشبختانه شروع مناسبی داشته و تاکنون نیز مورد رضایت است.

وی اعتبارات سال گذشته پروژه سد نعمت‎آباد اسدآباد را 4 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 100 درصد این میزان اعتبار تخصیص یافته و امسال نیز نزدیک به 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پروژه سد نعمت‌آباد مصوب شده است.

فرماندار اسدآباد درباره پروژه کنارگذر اسدآباد گفت: با وعده‌هایی که مسئولان حوزه راه درباره این پروژه داده‌اند انتظار می‎رود امسال شاهد پیشرفت خوب و مطلوبی در این پروژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه پل بزرگ این پروژه با 120 پایه و شمع پیشرفت مطلوبی داشته و به زودی اجرای آن کامل می‎شود، تصریح کرد: بیشتر زمین‌های در مسیر کنارگذر تملک شده که البته بخشی از مطالبات مردمی پرداخت نشده که امیدواریم این مشکل حل شود.

فرماندار اسدآباد طول این پروژه را 10 کیلومتر اعلام کرد و گفت: پیمانکار پروژه قول بهره‎برداری از یک باند این کنارگذر را در صورت تخصیص اعتبارات تا پایان امسال داده که امیدواریم اعتبار موردنیاز آن تامین شود.

بکایی با اعلام اینکه مسئولان قول تخصیص 3 میلیارد تومان اعتبار در سال 94 برای این پروژه را داده‌اند، عنوان کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه 8 میلیارد تومان طلب دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات امسال بخشی از آن جبران شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز