همایش گرامیداشت اصناف و تجلیل از برترینهای اصناف شهرستان میناب

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۲:۴۰
کد خبر: ۳۰۱۱۲۱
همایش گرامیداشت اصناف و تجلیل از برترینهای اصناف شهرستان میناب
عدنانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب در همایش تجلیل از برترین های اصناف گفت: تاثیر گذاری و نقش اصناف در تصمیم گیری های اقتصادی بخصوص امورات مرتبط با تنظیم بازار و عرضه مناسب کالاها، امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عدنانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب ضمن گرامیداشت روز ملی اصناف از حضور و اقدامات موثر رئیس اتاق اصناف و روسای محترم و اعضای تشکل های صنفی در سطح شهرستان میناب تقدیر و تشکر نمود.

عدنانی اصناف و بازاریان را بعنوان یکی از ارکان اساسی و تاثیر گذار در اقتصاد جامعه بخصوص اقتصاد خانواده که نقش مهمی در تعادل و تنظیم هزینه های خانوار دارد خواند و افزود : تاثیر گذاری و نقش اصناف در تصمیم گیری های اقتصادی به خصوص امورات مرتبط با تنظیم بازار و عرضه مناسب کالاها، امری ضروری است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب، از تمامی دستگاههای اجرایی و مسوولان عالی شهرستانی و استانی درخواست نمود تا نسبت به مشارکت دادن اصناف در تصمیم گیری های مهم، توجه خاص نمایند.

در ادامه وی با اشاره به مذاکرات سازنده و اصولی تیم مذاکره کننده هسته ای و پیروزی مقتدرانه ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها و تحریم های ظالمانه دولت های غربی اشاره کرد و این پیروزی عظیم جهانی که به واسطه تلاش و همت دولت تدبیر و امید و در سایر رهنمودهای مقام معظم رهبری نصیب ملت ایران شده را صمیمانه تبریک وتهنیت گفت. در پایان مراسم از برترین های اصناف شهرستان میناب تجلیل بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز