اردوی سه روزه جهت مرمت مسجد امام علی(ع) بستک برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۵:۰۱
کد خبر: ۳۰۱۱۲۵
اردوی سه روزه جهت مرمت مسجد امام علی(ع) بستک برگزار شد
مسئول بسیج سازندگی بستک با اشاره به برگزاری اردوی جهادی سه روزه در این شهرستان اظهار کرد: این اردو با هدف ترمیم و بازسازی مسجد امام‌علی(ع) شهرستان بستک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، عبدالنبی دمی‌زاده مسئول بسیج سازندگی بستک در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوی جهادی سه روزه در این شهرستان اظهار کرد: این اردو با هدف ترمیم و بازسازی مسجد امام‌علی(ع) شهرستان بستک برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی بستک با بیان اینکه اردوی جهادی در راستای عملی کردن عرصه محرومیت‌زدایی انجام می‌شود گفت: در این رادوها بسیجیان جهادگر با حضور در مناطق محروم به ساخت یا ترمیم اماکن عمومی همچون مساجد، حسینیه‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی، خانه‌های عالم، مدارس و غیره انجام می‌شود.

وی سازمان بسیج سازندگی را در همه عرصه‌های تولیدی و آبادانی کشور سهیم دانست و افزود: بسیج سازندگی تلاش می‌کند با ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تحریم‌های ظالمانه دشمن را خنثی کند.

دمی‌زاده با بیان اینکه اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در سال‌های اخیر پروژه‌های عظیمی را تقدیم ملت و دولت کرده است گفت: این پروژه‌ها شامل ساخت اماکن عمومی در مناطق محروم می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز