مدیر کل شیلات هرمزگان:

شناورهای صیادی غیر فعال هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۵:۲۶
کد خبر: ۳۰۱۱۵۶
شناورهای صیادی غیر فعال هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند
مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: شناورهای غیر فعال صیادی هرچه سریعتر باید برای تمدید پروانه بهره برداری شناور به اداره ثبت شناوران اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان مراجعه نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، سیدپرویز محبی با اشاره به اینکه اداره بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز بر تعیین تکلیف شناورهای صیادی استان هرمزگان تاکید دارد گفت: کلیه مالکان و بهره وران شناورهای صیادی هرچه سریعتر برای تعیین تکلیف شناورهای صیادی غیر فعال اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: وجود شناورهای صیادی غیر فعال به لحاظ اسنادی باعث بروز مشکلات و مسایلی برای مالکین این شناورهای می شود، ضمن آنکه در صورت عدم مراجعه و پیگیری پروانه بهره برداری آن ها   باطل می شود.

محبی بابیان اینکه ثبت شناور صیادی  توسط سازمان بنادر و کشتیرانی منوط به موافقت کتبی شرکت سهامی شیلات ایران است از صیادان خواست تا پیش از مراجعه به اداره بنادر و دریانوردی برای تکمیل پرونده خود به ادرات شیلات سطح استان مراجعه نمایند.

مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران  یادر آور شد هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمی تواند بدون کسب پروانه بهره برداری و پروانه صید معتبر مبادرت به بهره برداری آبزیان در منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران  نماید.

سید پرویز محبی در ادامه از مسئولین شیلات و همچنین تعاونی های صیادی  درسرتاسر استان خواست تا با  همت و عزم همگانی تعیین تکلیف شناور  های صیادی غیر فعال در دستور کار خود  قرار دهند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز