رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد مطرح کرد:

برخورد جدی با متخلفین باشگاه‌ها

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۴:۳۹
کد خبر: ۳۰۱۲۰۸
برخورد جدی با متخلفین باشگاه‌ها
رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد از برخورد جدی با متخلفین باشگاه‌ها در راستای برقراری محیط امن و سالم برای ورزشکاران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، مجید پوررضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال 94 تا کنون بیش از 600 باشگاه ورزشی بازرسی صورت گرفته و در نظر داریم تا پایان امسال در مجموع از هزار و 400 باشگاه ورزشی که در مشهد فعالیت می‌کنند بازدید کنیم.
وی افزود: در مجموع 70 درصد باشگاه‌های ورزشی در مشهد داری مجوز هستند و 30 درصد دیگر یا فاقد مجوز و یا در حال اخذ مجوز فعالیت هستند.
پور رضایی خاطر نشان کرد: در هفته 3 روز از باشگاههای مخصوص بانوان و 3 روز دیگر از باشگاه‌های ورزشی آقایان بازرسی می‌شود که این بازرسی‌ها به همراه اداره اماکن نیروی انتظامی صورت می‌گیرد، همچنین بازرس‌های اداره ورزش و جوانان روزانه از باشگاه‌های ورزشی بازدید می‌کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد با بیان اینکه تمام تلاش ما برقراری محیطی امن و سالم برای ورزش است، تصریح کرد: ابتدا به باشگاه‌های بدون مجوز تذکر داده می‌شود و مهلتی برای اخذ مجوز تعیین خواهد شد که در صورت اقدام نکردن به موقع باشگاه‌های ورزشی به صورت جدی با متخلفین برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نظارت ویژه‌ای بر مجموعه‌های آبی در فصل تابستان صورت گرفته گفت: به دلیل استقبال از مجموعه‌های آبی در فصل تابستان نظارت ویژه‌ای بر رعایت استاندارد‌ها و بهداشت موسسات آبی صورت گرفته است.
پور رضایی با بیان اینکه متولی هر فعالیت ورزشی در کشور اداره ورزش و جوانان است، عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و موسسات باید برای برگزاری کلاس‌های ورزشی و اوقات فراغت از  اداره ورزش و جوانان مجوز داشته باشند
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز