در جلسه شورای اداری قائمشهر مطرح شد؛

زیرگذرهای غیر استاندارد باعث آب گرفتگی شهر می شود

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۹:۴۱
کد خبر: ۳۰۱۳۷۳
زیرگذرهای غیر استاندارد باعث آب گرفتگی شهر می شود
فرماندار قائمشهر گفت: شهرستان قائمشهر به دلیل غیر استاندارد بودن زیرگذرها، با کوچکترین بارندگی دچار آب گرفتگی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ مهدی محمدی، فرماندار قائمشهر، در جلسه شورای اداری این شهرستان با تاکید براینکه برخی از زیرگذرهای قائمشهر به دلیل غیر استاندارد بودن آب جمع می شود، اظهار داشت: زیرگذرهایی که در داخل کمربندی این شهر وجود دارد، نیاز به بازرسی و بازنگری مجدد دارد چرا که با کوچکترین بارندگی آب در آن جمع و بلااستفاده می شود.

وی افزود: از اداره راه و شهرسازی می خواهیم برای رفع این معضل چندین ساله اقدام کند تا رفع نقایص هرچه سریعتر صورت گیرد.

فرماندار قائمشهر  به زیر گذر میدان امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین زیرگذر قائمشهر نام برد و گفت: با وجود ورود حجم بالای آب در این زیر گذر هیچگاه مشکلی در خصوص رفت و آمد ماشین ها وجود نداشته است.

محمدی در ادامه  از برگزاری گردهمایی افراد اثرگذار گروه های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا اشاره کرد و گفت: این شهرستان به عنوان فرصت مناسب برای استفاده از تمامی نظرات راهگشا برای پیشرفت و تعالی است بنابراین از تمام نقطه نظرات کسانی که دلسوز نظام هستند نهایت استفاده را خواهیم کرد.

وی از برگزاری این نشست ها به صورت سالانه خبر داد و گفت: با تشکیل کارگروه های مختلف پیگیر مسائل این شهرستان هستیم.

فرماندار قائمشهر همچنین  به توافق هسته ای  اشاره کرد و ادامه داد: به واسطه درایت تیم مذاکره کننده  در دو ماه آینده آنچه تقدیر ملت ایران است، تامین خواهد شد.

وی در پایان گفت: تمامی مردم باید نگاه های خود را به سمت مقام معظم رهبری معطوف کنند چراکه تخریب بعد از توافق جایز نیست.

مدارسی که به انبار کاه تبدیل شده اند!

در ادامه این جلسه سیدمحمد رسولی، مدیر آموزش و پرورش قائمشهر،  با تاکید بر اینکه ثبت نام های بی رویه مدارس موجب مهاجرت روستائیان به شهرها شده است، افزود: متاسفانه با مهاجرت بی رویه خانواده های روستایی به شهر، برخی مدارس در روستاها به انبار کاه تبدیل شده است که باید جلوی این مهاجرت ها را گرفت.

وی تصریح کرد: در یک روستا ۸۰ دانش آموز با صرف ۴۰ میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب از روستاها به شهر مهاجرت کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر در پایان سخنانش گفت: از مدیران مدارس می خواهیم بدون در نظر گرفتن محدوده مدارس به ثبت نام دانش آموزان نپردازند چرا که در صورت مشاهده  پروانه آنها لغو خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز