استاندار خراسان رضوی:

حضور مردم در برنامه ها و مناسبت های ملی اصلی ترین رکن وابستگی به نظام است

۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۲۰:۱۴:۰۳
کد خبر: ۳۰۵۰۹۵
حضور مردم در برنامه ها و مناسبت های ملی اصلی ترین رکن وابستگی به نظام است
استاندار خراسان رضوی به مناسبت 12 مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعضای این شورا دیدار کرد .
به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در این دیدار ضمن تبریک این مناسبت به اعضای شورا، گفت: تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب های جهان عدم وجود قدرت سخت و پیروزی آن به پشتوانه حضور پرشور مردم در صحنه بود.
وی افزود: انقلاب اسلامی برای تداوم،  نیازمند حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی در صحنه های اجتماعی و برگزاری تظاهرات و اجتماعات است.
استاتدار خراسان رضوی برنامه ریزی و فراهم کردن زمینه برگزاری این مراسم را از اصلی ترین وظایف شورای تبلیغات اسلامی دانست و اظهار داشت: باید زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم به دور از گروه بندی و سلایق سیاسی با هدف احیای ارزش های انقلاب-اسلامی فراهم شود.
رشیدیان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون با تکیه بر عنصر مردمی و نه قدرت نظامی محقق شده است،خاطرنشان کرد: وجود مردم آگاه و هوشمند یکی از عنایات الهی به انقلاب ایران است.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی نیز تمام ما مسوولان، خدمتگزاران مردم هستیم که باید با بهره گیری از امکانات موجود زمینه رفع مشکلات و ارتقای سطح خدمات رسانی و رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.
استاندار خراسان رضوی با اشاره عملکرد مثبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، گفت: باید زمینه برگزاری پرشورتر تجمعات مربوط به سالگرد حوادث مهم انقلابی مختص استان، تغییر محتوای برنامه ها برای آشنایی بیشتر نسل جوان با ارزش های انقلابی و حضور تمامی گروه های سیاسی برای حفظ وحدت اسلامی در اجتماعات فراهم شود.
رشیدیان نقش بی بدیل تولیت آستان قدس رضوی در برگزاری پرشور تظاهرات و اجتماعات در مشهد را بی بدیل ارزیابی کرد و از اقدامات معظم له برای هرچه پرشورتر برگزار شدن برنامه های دهه کرامت در استان قدردانی کرد.
وی با بیان اهمیت ساماندهی اجتماعات در سطح 73 شهر استان، ابرازامیدواری کرد: شرایط لازم برای رفع موانع موجود و بهره گیری از فن آوری های نوین در تبلیغات برای همراهی بیش از پیش مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناسبت های مختلف فراهم شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز