پیکر مطهر شهید محمد نجفی شناسائی شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۷:۱۴
کد خبر: ۳۰۵۸۷۴
پیکر مطهر شهید محمد نجفی شناسائی شد
پس از 30 سال چشم انتظاری پیکر مطهر شهید محمد نجفی شناسائی شد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده کمیته جست و جوی  مفقودین  به همراه جمعی از مسئولین شهرستان رزن در آستانه بازگشت پیکر مطهر شهید محمد نجفی پس از 30 سال، با خانواده وی دیدار کردند.

در این دیدار  که با حضور نماینده کمیته جست و جوی مفقودین، فرماندار و مدیر بنیاد شهید شهرستان رزن، بخشدار، فرماندهان سپاه شهرستان،  مدیر امور ایثارگران سپاه انصارالحسین(ع)  و جمعی از مسئولین محلی شهر برگزار گردید خبر شناسائی  و بازگشت پیکر شهید نجفی پس از 30 سال به وخانواده وی اطلاع داده شد .

به گفته نماینده جست و جوی مفقودین شهید محمد نجفی متولد روستای پشتجین از توابع شهرستان رزن  و  از بسیجیان  لشگر32 انصار الحسین (ع) بوده که در عملیات 20 شهریور سال 1365 در پد غربی جزیره مجنون  به درجه رفیع شهادت نائل  و پیکر وی مفقود گردید.

زمردیان افزود: پیکر شهید محمد نجفی جز 275 شهید بازگشته به وطن بوده که در جریان اخذ نمونه خونی از خانواده این شهید بزرگوار در سال گذشته و تطبیق آن با  دی ان ای های اخذ شده از  این شهدا در سال جاری پیکر وی پس از 30 سال شناسائی شد .

لازم به ذکر است پیکر مطهر شهید محمد نجفی طی روزهای آینده همراه با کاروان شهدای گمنام وارد استان شده و پس از تشییع همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق در زادگاهش  به خاک سپرده  می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز