پیام تبریک استاندار ایلام به اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۸:۴۴
کد خبر: ۳۰۵۸۷۷
پیام تبریک استاندار ایلام به اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار
محمدرضا مروارید به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر و از این قشر تلاشگر تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام، طی پیام تبریکی به مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، از این قشر تلاشگر تقدیر کرد.

در متن پیام به شرح چنین آمده است؛ 

بسمه تعالی

"ن . والقلم و ما یسطرون "

17 مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای استان، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

نظر شما