قایقرانی برترین هیات ورزشی استان در چهارماهه نخست امسال شد

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۵:۳۳
کد خبر: ۳۰۵۸۸۴
قایقرانی برترین هیات ورزشی استان در چهارماهه نخست امسال شد
رسل منعم گفت: رشته قایقرانی در ارزیابی صورت گرفته از سوی واحد کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در مجموع بخش آقایان و بانوان به عنوان هیات برتر در چهار ماهه نخست سال جاری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: براساس ارزیابی های کارشناسان این اداره کل، هیات های برتر ورزشی همدان در 4 ماهه نخست سال جاری مشخص شدند.

وی درمورد نحوه ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی بیان کرد:محورهای لازم برای بررسی نحوه عملکرد هیات ها از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده است و برهمین اساس کارشناسان اداره ورزش و جوانان ارزیابی های لازم در مورد هیات های ورزش استان را انجام دادند.

منعم ادامه داد:ارزیابی های صورت گرفته موجب می شود تا میزان توانمندی مسوولان هیات های ورزشی مشخص شود و درهمین چارچوب بهتراست افرادی که شاخص های لازم را برای شکوفایی رشته های ورزشی این استان ندارند ازهیات ها کناره گیری کنند.

وی اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته قایقرانی ، کشتی ، بدنسازی و پرورش اندام، والیبال، دوومیدانی، جودو، نابینایان و کم بینایان، کونگ فو ، ورزشهای همگانی و ورزش های بیماران خاص به ترتیب 10 هیات ورزشی برتر استان همدان در این مدت شناخته شدند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه قایقرانی در بخش بانوان نیز حایز جایگاه برتر شد، گفت: در بخش بانوان نیز قایقرانی ، دوومیدانی، کونگ فو، هاکی، ورزش های بیماران خاص، کوهنوردی و صعودهای ورزشی ، ورزش همگانی ، نابینایان و کم بینایان، شمشیربازی و هندبال به ترتیب 10 هیات ورزشی برتر استان همدان در این مدت شناخته شدند.

وی افزود: در بخش آقایان نیز هیات های کشتی، بدنسازی و پرورش اندام، والیبال، قایقرانی، جودو، دوچرخه سواری ، نابینایان و کم بینایان، وزنه برداری، ورزش های بیماران خاص، فوتبال و بوکس در جمع 10هیات برتر قرار دارند.

رسول منعم ادامه داد:هیات های ورزشی درزمان تخصیص اعتبارات به شکل ویژه ای مد نظر قرار می گیرند و همچنین در زمینه های میزبانی، آموزش و ایجاد شرایط لازم برای جذب پشتیبان مالی به صورت مناسب از آنها حمایت می شود.

نظر شما