معاون استاندار:

همدان مهیای میزبانی از رئیس جمهور و هیات دولت است

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۲:۲۹
کد خبر: ۳۰۵۸۸۸
الهی تبار گفت: نظر به انتظار عمومی و نیز با توجه با تحقق کامل برنامه های دور اول سفرهای درون استانی اعضای شورای اداری ،هم اکنون این استان مهیای بهترین میزبانی ازسومین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در جمع خبرنگاران افزود: تیم دیپلماسی دولت تدبیر و امید با پشتوانه مردمی و حمایت رهبری فرزانه انقلاب توانست بزرگترین توفیق را در زمینه توافق هسته ای برای ملت ایران به ارمغان بیاورد.

وی اضافه کرد: مردم همدان نیز برای قدردانی از خدمات شایسه دولت در سفر کاروان تدبیر و امید با حضور پرشکوه نشان می دهند راه برای توفیقات بیشتر در دفاع از منافع ملی هموار است.

معاون استاندار همدان بیان کرد: استان همدان با پیگیریهای مدیر ارشد استان امسال میزبان جشنواره فیلم کودک و و المپیاد فیلم های کوتاه است.

وی اضافه کرد: طبق رایزنیهای صورت گرفته جشنواره فلیم کودک یکسال در همدان و سال بعد در اصفهان برگزار می شود و این ترتیب در زمینه فیلم بخش نوجوان نیز صورت می گیرد.

الهی تبار نقش رسانه ها در تقویت و ارتقای سرمایه های اجتماعی را مهم برشمرد و گفت: کشور درخشانترین دوره را در زمینه توجه به مسایل اجتماعی می گذراند.

نظر شما