فرمانداران اگر خدمات دولت را برای مردم بازگو نکنند خیانت کرده اند

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۵:۳۶
کد خبر: ۳۰۵۸۹۶
فرمانداران اگر خدمات دولت را برای مردم بازگو نکنند خیانت کرده اند
محمدناصر نیکبخت افزود: فرمانداران نماینده بی واسطه نظام با مردم هستند و اگر عنوان نکنند دولت چه خدماتی داشته است به نظام و مردم جفا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در نشست منطقه ای تبیین وضعیت اجتماعی کشور و مشارکت نهادمند اجتماعی ویژه فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی منطقه چهار و مدیران کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسر کشور گفت: مسئولان با بیان خدمات دولت باید مردم را امیدوار کنند و بگویند که این دولت تحت زعامت مقام معظم رهبری و حمایت مردم چه خدماتی ارائه کرده است.

وی افزود: فرمانداران نماینده بی واسطه نظام با مردم هستند و اگر عنوان نکنند دولت هیچ نافرمانی نکرده ، به نظام و مردم جفا کرده اند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: به فرمانداران اطلاع رسانی از خدمات دولت را مکرر تاکید و گاهی گله کرده ام زیرا اوایل آهسته قدم برمی داشتند اما اکنون خیلی رشید و خوب هستند و ورود کرده اند.

نیکبخت اضافه کرد: هر چند پیشتر فعالیت های فرماندار به کارهای سیاسی و اجتماعی معطوف می شد ولی در این دولت هنگام انتخاب استانداران و فرماندارن به توانایی افراد در زمینه تلاش برای بهبود معیشت مردم و اقتصاد نیز توجه دارند.

وی با ذکر اینکه ظرفیت های همدان در بخش گردشگری بیان کرد: همت استان در این است تا همدان را به عنوان مقصد گردشگری تعریف کند.

استاندار درباره فعالیت های صورت گرفته برای استفاده بهینه از آب گفت: افزایش راندمان، توجه به آبیاری مدرن به صورت سالانه 12 هزار هکتار و انسداد 900 حلقه چاه از اقدامات خوب استان در این زمینه است.

نیکبخت اضافه کرد: برای مدیریت بحران آب باید از افزایش چاههای غیر مجاز جلوگیری کرد که در این راستا با همکاری دادگستری، نیروی انتظامی، فرمانداران و مردم اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی اظهار کرد: احساس امنیت و حمایت ارگان ها از توسعه علت توفیق استان در سرمایه گذاری است و در این استان با اداره کل اطلاعات، سپاه و نمایندگان مجلس اتحاد و همدلی خوبی برای توسعه استان برقرار شده است.

استاندار همدان یادآوری کرد: بر اساس آمار تامین اجتماعی، ماهانه بین 850 تا یک هزار و 100 شغل جدید در این استان ایجاد می شود.

نیکبخت بیان کرد: درصد بالایی از این توفیقات نتیجه تلاش فرمانداران استان است که در زمینه تعیین تکلیف واحدهای تولیدی راکد و دارای بدهی شهرستان ها و زمینه های دیگر انجام دادند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری سفر قریب الوقوع رئیس جمهور وهیات دولت به استان همدان، گفت: دولت میهمان مردم است و مطمئن هستم مردم همدان میزبان خوبی خواهند بود.

نیکبخت با بیان اینکه انتخابات ایران نمونه بارز دموکراسی است، افزود: باید نهایت دقت را در برگزاری انتخابات سالم و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم امانتدار خوبی برای مردم هستیم.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری زمانی ایجاد می شود که امین مردم باشیم و امانتداری کنیم.

استاندار مهر ماه را ماه پرترافیک فرهنگی در استان ارزیابی و بیان کرد: همایش میرسیدعلی همدانی، جشنواره بین المللی تئاتر کودک و جشنواره بین المللی فیلم نوجوان از جمله برنامه های مهمی است که در این ماه برگزار خواهد شد.

نشست منطقه ای تبیین وضعیت اجتماعی کشور و مشارکت نهادمند اجتماعی ویژه فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی منطقه 4 و مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسر کشور روز چهارشنبه در استان همدان آغاز و تا فردا نیز ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز