مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:

حضور پرشور دانش آموزان در زمینه های ورزشی بازتاب پیام امید و اعتدال است.

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۸:۰۴
کد خبر: ۳۰۵۹۴۵
حضور پرشور دانش آموزان در زمینه های ورزشی بازتاب پیام امید و اعتدال است.
مدیر کل اموزش و پرورش استان خراسان رضوی در افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات ورزش دانش اموزان کشور گفت:حضور پرشور دانش اموزان در زمینه های ورزشی بازتاب پیام امید و اعتدال است .
به گزارش خبر گزاری برنا از خراسان رضوی سیدجواد حسینی در افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات ورزش دانش آموزان پسر سراسر کشور که عصر دیروز در محل سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شده بود ضمن خیر مقدم به دانش آموزان وزشکار سراسر کشور به حضور موثر و تلاش های دانش اموزان در عرصه های ورزشی تاکید کرد و گفت: حضور پرشور دانش آموزان ورزشکار سراسر کشور بازتاب پیام امید و اعتدال است و من خواستار حفظ روحیه ورزشی و چابکی در همه ی دانش اموزان هستم.
وی هم چنین افزود: دانش اموزان کشور منشور تربیت بدنی را با رویکرد مدرسه محوری،مدرسه پویا و با تکیه بر المپیاد ورزش دانش اموزان به منصه ی ظهور خواهند گذاشت.

شایان ذکر است که افتتاحیه این مسابقات با حضور مسولین کشوری و استانی اغاز شد که با حضور افرادی چون مهرزاد حمیدی،معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت اموزش و پرورش کشور،علیرضا جدایی،رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت اموزش و پرورش کشور،رشیدیان،استاندار خراسان رضوی،دکتر شعبانی بهار،معاون توسعه وزرش همگانی ،مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و صبوریان،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، همراه شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز