مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

برگزاری دو امدادی (جاده ولایت) کار دل و عشق به امام رضا (ع) است

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۷:۲۶
کد خبر: ۳۰۵۹۵۹
برگزاری دو امدادی (جاده ولایت) کار دل و عشق به امام رضا (ع) است
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: برگزاری دو امدادی (جاده ولایت) کار دل و عشق به امام رضا (ع) است و خدا را شکر می‌کنم که یکسال دیگر توفیق خدمت به حضرت رضا (ع) را داریم.
به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، کوروش صبوریان امروز در افتتاحیه ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) (دو امدادی جاده ولایت) اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توفیق داریم امسال هم در این جشنواره سهمی داشته باشیم زیرا توفیق چنین خدماتی سهم افراد زیادی نخواهد شد، امیدواریم از این فرصت که برای خدمت به امام هشتم (ع) نصیب مان شده استفاده کنیم.
وی افزود: اقدامات در راستای برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی ورشی رضوی (جاده ولایت) کار دل و عشق به علی ابن موسی الرضا (ع) است که خوشبختانه سال گذشته به بهترین نحو توانستیم این جشنواره را برگزار کنیم که سبب شد حمایت خوبی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری این رویداد شکل بگیرد.
صبوریان تصریح کرد: خوشبختانه حمایتی که از سوی وزارت شکل گرفته است زیرا به تنهایی برای ما برگزاری این جشنواره سخت بود، امیدواریم با توجه به حمایت شکل گرفته بتوانیم برای متنوع شدن این جشنواره در سال‌های آینده برنامه ریزی کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امسال تصمیم گرفته‌ایم برای ایجاد تنوع از توان بسیج ورزشکاران استفاده کنیم که در این راستا در نظر داریم مسائل فرهنگی در طول مسیر جدی تر نمایش داده شود
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز