از سری مسابقات امیدهای آینده تهران:

زنگ پایان مسابقات امیدهای آینده تیراندازی در رده دختران و پسران تهران به صدا درآمد

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۴:۵۰
کد خبر: ۳۱۰۱۶۸
زنگ پایان مسابقات امیدهای آینده تیراندازی در رده دختران و پسران تهران به صدا درآمد
گرشاسبی مدیر کل ورزش استان تهران با حضور در سالن تیر اندازی پردیسان از نزدیک شاهد رقابت دختران وپسران امید های آینده تیر اندازی استان تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ،مسابقات امیدهای آینده تیراندازی در رده دختران و پسران اسان تهران درحضورگرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان، زرنگار رئیس اداره ورزش شمال غرب،ذاکری رئیس هیات تیرانداز برگزار شد .

براساس این گزارش مسابقات امیدهای آینده ورزش تیراندازی سلاح های بادی استان تهران در رشته تپانچه پسران با معرفی نفرات برتر  به میزبانی حوزه شمال غرب به کار خود پایان داد.

5D_R2983

این رقابت ها با تلاش  13ورزشکار در رشته تپانچه پسران  و  با سر داوری عاطفه توکلی  و تیم داوری متشکل از جعفر خدابنده لو ، علی عفیف مصمم ، نوری ، بیات ، مومنی و باقری در صبح جمعه 30 مرداد ماه به میزبانی باشگاه تیراندازی پردیسان در فضایی آرام و سطح کیفی خوبی در حالی  به پایان رسید که نفرات برتر پس از ثبت امتیاز معرفی شدند .

برپایه این خبر، علیرضا میرزایی با امتیاز 558 از جنوب شرق، سعید راز جو با امتیاز 556 از شمیرانات و سید جمال موسوی با امتیاز 552 از شمال غرب توانستند با تلاش فراوان به عنوان برترین های این رشته معرفی شوند.unnamed

در پایان این رقابتها  جنوب شرق با 1634 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد ، شمال غرب با امتیاز 1610 نایب قهرمان شد و شمیرانات با 1595 امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

در ادامه مسابقات، در رشته تفنگ پسران با حضور  ورزشکارانی  از سراسر استان تهران در سطح کیفی بسیار مطلوبی برگزار شد که در این رقابتها، امیرمحمد نکونام از جنوب شرق توانست با کسب بیشترین امتیاز585 امتیاز، بالاتر از سایر ورزشکاران در مقام نخست این رشته قرار گیرد و مدال طلا را به نام خود ثبت کند و امیر سیاوش ذوالفقاریان با 583 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و سیدمحمد مهدی مرتضوی با 580 امتیاز به مقام سوم رسید.

در بخش تیمی نیز جنوب شرق با 1743 امتیاز صدرنشین این رقابتها شد ، شمال غرب با 1712 امتیاز با  تعقیب جنوب شرق به مقام دوم رسید و شهریار با 1035 امتیاز رنگ برنز را به خود اختصاص داد.

گفتنی است درمسابقات تفنگ و تپانچه امیدهای آینده ورزش تیراندازی استان تهران در بخش پسران با تیم هایی از حوزه های جنوب شرق، شمال غرب ، شمیرانات ، شهریار و پاکدشت شرکت کرده بودند.

 

همچنین  رقابتهای تفنگ و تپانچه دختران نیز در این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.

لازم به یاد آوری است این رده از مسابقات که به  صورت فرم کامل  و با هدف توسعه و استعدادیابی ورزش تیراندازی و ایجاد بستری مناسب برای علاقمندان این رشته و انتخاب نفرات مستعد برگزار شد.48007

DSC_4201

در این رقابت ها دختران تیرانداز امیدهای تهران در بخش تفنگ و تپانچه (بادی) در سه راند و با حضور 39 ورزشکار از حوزه های جنوب شرق ، جنوب غرب ، شمال غرب ، شمیرانات ، رودهن ، شهریار و پاکدشت با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

بر همین اساس در بخش تفنگ دختران مریم شفیع پور در جایگاه نخست ایستاد ، حدیثه یاوری دوم شد و رویا صبح خیز به مقام سوم رسید، در بخش تپانچه دختران نیز سحر زال مدال طلا را از آن خود کرد ، آمیتیس جعفری نقره ایی شد و هونامیک کلانتری به مدال برنز دست یافت.

اما در بخش تیمی تفنگ دختران رودهن اول شد ، جنوب شرق به نایب قهرمانی رسید و شمال غرب در جایگاه سوم ایستاد، در گروه تپانچه دختران نیز شمال غرب مقتدرانه به جایگاه نخست دست یافت ، جنو ب شرق در مکان دوم  جای گرفت و شمیرانات در تعقیب جنوب شرق به مدال برنز این رقابتها رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز