افتتاح ۵ طرح عمرانی و خدماتی درهرسین

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۷:۵۵:۲۹
کد خبر: ۳۱۲۷۸۰
افتتاح ۵ طرح عمرانی و خدماتی  درهرسین
با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور هزینه‌های درمانی مردم کاهش چشمگیری داشته است.

پنج طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت در شهرستان هرسین با اعتباری بالغ بر 31میلیارد و 714 میلیون ریال باحضور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و مقامات محلی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فرماندار هرسین در مراسم بهره‌برداری از دستگاه دیجیتال بیمارستان شهدا این شهر گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور هزینه‌های درمانی مردم کاهش چشمگیری داشته است .

یاور محمدی اظهار داشت: در این راستا 21000 نفر در شهرستان هرسین دفترچه بیمه سلامت همگانی دریافت نموده‌اند که در برقرای آرامش روحی درخانواده‌ها بسیار موثر بوده است .

وی افزود:  فراهم آوردن شرایط لازم در راستای رفاه اقتصادی و معیشتی مردم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است.

محمدی گفت: ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر بعنوان شهدای صدیق دولت ادامه خواهد داشت و ایثارگری‌های آنان چراغی است که هرگز کم فروغ نخواهد شد.

حجت‌الاسلام وحید احمدی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:  در راستای طرح تحول نظام سلامت مجموع نمایندگان استان بصورت مستمر در حال پیگیری، رفع مشکلات و ارتقاء سیستم کنونی هستند .

وی افزود: در این راستا در شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور  خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

 احمدی در پایان گفت: با توجه به مشکلات پیش روی دولت خدمات رسانی به صورت قابل توجهی صورت می‌پذیرد و می‌توان گفت در حوزه سلامت و پروژه‌های عمرانی بسیار خوب عمل می‌شود .

 

نظر شما