با حضور معاونت هماهنگی امور حوزه اداره کل ورزش:

تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس برگزار شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۰۵:۵۱:۴۴
کد خبر: ۳۱۴۰۲۴
تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس باحضور ملا جعفری معاون هماهنگی شهرستانهای اداره کل ورزش استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش شهرستان قدس با حضور ملاجعفری معاونت هماهنگی امور حوزه و شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان تهران، رمضانی بخشدار، خراسانی رئیس شورای شهرستان،اعضای شورای شهر،اعضای صنایع سطح شهر،جهانگیری نماینده امام جمعه و جمعی ازسرپرستان هیئت های ورزشی در سالن جلسات این اداره بر گزار شد.

بر پایه این گزارش آذربراء رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس تودیع و صادقی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان معارفه شد.

در ادامه ابوطالب آذر براء در روز معارفه خود اظهار کرد: تمامی موفقیت ها و پیشرفت های صورت گرفته در دوره مدیریت این جانب، مرهون تلاش و کوشش ورزش کاران و جوانان برومند و افتخار آفرین این شهرستان و هدایت و برنامه ریزی پرسنل هیئات ورزشی و این اداره بوده که در آخرین روز از دوره ی مدیریت خودم، از تمامی این عزیزان، مردم شریف شهرستان و مسئولین جلیل القدر این شهرستان به پاس همت و همکاری که برای بهبود خدمت رسانی این جانب داشته اند کمال سپاس را دارم وبرای مدیر جدید این اداره توفیق و سعادت خدمت رسانی کامل و عالیه به مردم را آرزو کرد .

در خاتمه این مراسم نیز لوح تقدیر و هدایایی از سوی برخی از شرکت کنندگان به آقای ابوطالب آذر براءاهدا شد.

_INA8898_INA9050_INA9020_INA9059_INA9039_INA8915_INA8909_INA8928_INA8983_INA9081

عکس:سید علیرضا کیایی

نظر شما