استاندار کرمانشاه:

امروز مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی آرامش دارند

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۰۷:۴۶:۱۱
کد خبر: ۳۱۴۰۴۴
کاهش نرخ تورم از 43 درصد به کمتر از 15 درصد از دیگر اقدامات خوب این دولت می‌باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: توفیقات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف در جامعه نمود و آشکار است و همین دستاوردها امید مردم را جهت حل مشکلات و حرکت به سمت شکوفایی بیشتر کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، ابرهیم رضایی‌بابادی به توفقیات دولت در زمینه مذاکره هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت:  در دولت قبل سال‌ها شاهد مذاکرات بی‌حاصل هسته‌ای بودیم و مشکلات بسیاری به واسطه تحریم‌ها برای کشور ما ایجاد شده بود، ولی در این دولت با حمایت رهبری و سپردن کار به دست افراد کاردان نتایج خوبی حاصل شد و به توفیقات خوبی در بحث هسته‌ای رسیدیم.

وی افزود: کاهش نرخ تورم از 43 درصد به کمتر از 15 درصد از دیگر اقدامات خوب این دولت می‌باشد و امروز مردم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... آرامش دارند که جای تبریک به همه دولتمردان دارد.

استاندار کرمانشاه به نبود توجه به نظرات کارشناسی در دولت گذشته اشاره کرد و گفت: در دولت قبل، در هیچ یک از امور به کار کارشناسی توجه نمی‌شود و بسیاری از بحران‌ها به همین دلیل در کشور ایجاد شده بود.

رضایی‌بابادی به اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: با اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و همچنین همدلی بین مسئولین، آرامش خوبی در استان حاکم شده و امیدواریم در این فضا شاخص‌های منفی استان را مثبت کنیم.

وی افزود: در این راستا یکی از مشکلات استان کرمانشاه در زمینه بیکاری بوده است به طوری که در بهار پارسال اولین استان بیکار کشور بودیم، اما با اقدامات انجام شده در بهار امسال رتبه اشتغال کرمانشاه شش پله ارتقاء یافت.

استاندار کرمانشاه گفت: طی چند مدت گذشته برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل رفع مشکلات واحدهای صنعتی در دستور کار قرار گرفته و با توجه به تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه 40 واحد صنعتی راکد یا نیمه فعال استان در پارسال فعال شدند.

رضایی‌بابادی به اقدامات انجام شده برای اجرایی شدن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان اشاره کرد و افزود: قبل از روی کار آمدن این دولت، کار چندانی در مورد جذب اعتبارات مصوبات سفر مقام معظم رهبری صورت نگرفته ب، اما در این دولت 700 میلیارد تومان تسهیلات سفر رهبری جذب شد و این نوید را می‌دهیم که عمده مصوبات سفر مقام معظم رهبری امسال اجرایی شود.

وی در پایان گفت: با اقدامات انجام شده و برنامه‌های تدوین شده شاهد روند رو به رشد کرمانشاه هستیم و امیدواریم با حمایت مسئولین کشوری این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد و استان به جایگاه اصلی خود رسانده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز