با حضور وزیر راه و شهرسازی :

ریل باس شهرستان قدس رسما افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۸:۴۶
کد خبر: ۳۱۴۱۱۰
ریل باس شهرستان قدس رسما افتتاح شد
با حضور وزیر راه شهرسازی و استاندار تهران حسین هاشمی ریل باس تهران قدس،کرج،هشتگرد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران غرب، با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، هاشمی استاندار تهران، گروسی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد، رئیس اعضای شورای شهر ، شهردار و فرماندار شهرستان  و مسئولان ادرات در محل ایستگاه کاوسیه به صورت رسمی افتتاح شد.

_INA9794

_INA9836_INA9912

بر پایه این خبر آخوندی وزیر راه و شهر سازی گفت :با توجه به حجم ترافیک در پایتخت و شهرستانهرای استان تهران خوشبختانه با راه اندازی ریل باس داخل استان می توانیم شاهد کاهش ترافیک در منطقه باشیم.

وی در خصوص پیشرفت عملیات ریل گذاری و احداث خطوط ریلی اظهار کرد: اضافه شدن خطوط ریلی در سطح استان با انجام محدوده های  کنار گذر، زیر و روگذر ها در حال اماده سازی نهایی می باشد.

_INA9798_INA0016

آخوندی یکی از اولویت های وزرات خانه راه و شهرسازی  افزایش خطوط ریلی به 4 خط باایمنی ،آسایش حمل نقل برای شهروندان استان تهران ذکر کرد و افزود ،قاعدتا قطارهای شهری امنیت و آسایش بهتری دارند ودر صرفه جویی در وقت نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وزیر زاه و شهر سازی با بیان اینکه ایستگاه ریل باس شهرقدس اکنون که به بهره‌برداری رسید، در این شهرستان خدمات خوب و ارزنده ایی را به شهروندان ارائه خواهد داد و در این خطوط ریلی صبح‌ها هفت قطار و عصرها یک قطار به سمت تهران حرکت کرده و بعد از ظهر نیز پنج قطار شهروندان شهر قدسی که به تهران عظیمت کرده بودند را به شهرستان قدس باز می‌گرداند.

آخوندی در پایان تاکید کرد با توجه به حجم ترافیکی در اتوبان تهران قزوین ،در صدد کاهش ترافیک در این مسیر  هستیم تا خطوط ریل باس به استان قزوین نیز ادامه پیدا کند و از میزان ترافیک  در مسیر قزوین به تهران در اتوبان کاسته شود.

_INA9931_INA9984_INA9969_INA9960_INA9946_INA9934

نظر شما