استاندار قزوین:

اعتراض کارگران را نباید تهدید امنیتی بدانیم

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۶:۳۲
کد خبر: ۳۱۴۱۲۰
اعتراض کارگران را نباید تهدید امنیتی بدانیم
روزبه گفت: اعتراض اقشار جامعه را تهدید امنیتی به حساب نیاوریم و اجازه دهیم اعتراض خود را به گوش مسوولان برسانند و نباید نگاه ما در این مورد امنیتی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛‌ مرتضی روزبه در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قزوین که با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزارشد اظهارداشت: در سالهای اخیر شاهد رشد و تعالی نیروی انسانی و اقدامات تاثیرگزاری در این نیرو بوده ایم که این روند نباید متوقف شود.

روزبه بیان کرد: استان قزوین کمربند امنیتی پایتخت محسوب می شود و جریاناتی که از بیرون مرزها هدایت می شود این استان را بارانداز خود می داند و می خواهد از این مسیر به پایتخت آسیب برساند لذا تقویت امنیت این منطقه ضرورتی اجتناب ناپذیر است. 

وی گفت: در دو سال اخیر تحولات خوبی در استان رخ داده و با تعامل منطقی میان استانداری، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، شورای تامین شاهد افزایش امنیت بوده ایم که خط مقدم همه این رویدادها نیروی انتظامی بوده است.

روزبه یادآورشد: کاهش جرائم در استان بسیار ارزشمند است و اصرار داریم تا همه دستگاهها پای کار باشند و سهم خود را در تامین امنیت بخوبی ایفا کنند و اگر هر دستگاهی بخواهد کاری جداگانه صورت دهد به نتیجه نخواهیم رسید و باید همکاریهای بیشتر شود.

استاندار بیان کرد: سیاست پیشگیرانه باید یک روش اجرایی برای همه نهادها و دستگاهها باشد و ظرفیت ادارات باید به گونه ای بالا برود تا هر پدیده اجتماعی موضوعی امنیتی نشود که بخواهیم نیروی انتظامی را وارد کار کنیم.

وی افزود: وقتی کارگری که چند ماه حقوق نگرفته اعتراض می کند و صدایش بالا می رود نباید آن را تهدید امنیتی بدانیم بلکه بهتر است اجازه دهیم اعتراض خود را به گوش مسوولان برسانند و نباید نگاه ما امنیتی باشد.

استاندار اظهارداشت: در آستانه انتخابات هستیم و جریانات سیاسی باید به بلوغ سیاسی برسند و با ایجاد نشاط اجتماعی درک درستی از شرایط داشته باشند تا تنش امنیتی نداشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز