نصب بنر در مخالفت با فروش امتیاز تیم شهدای جویبار

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۲:۲۱:۰۷
کد خبر: ۳۱۴۱۳۴
نصب بنر در مخالفت با فروش امتیاز تیم شهدای جویبار
خبر فروش تیم فوتبال شهدای جویبار همچنان در صدر اخبار شهرستان جویبار قرار دارد و در این بین مردم ورزش دوست این شهرستان نیز از مخالفان جدی فروش این تیم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از جویبار،  صبح امروز جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان جویباری بنرهایی را در سطح شهر نصب کردند مبنی بر اینکه مسئولان سیاسی و شهری جویبار از فروش امتیاز تیم شهدا جلوگیری کنند اما ساعاتی بعد، این بنرها توسط افرادی نامعلوم جمع آوری شد.

تیم شهدای جویبار پیش از این با نام شهرداری جویبار فعالیت می کرد که توانست از رقابت های دسته سوم لیگ آزادگان، به دسته دوم صعود کرد و پس از یک سال فعالیت در این لیگ، شهرداری و شورای شهر جویبار اعلام کردند قادر به تیمداری نیستند که به همین دلیل نام تیم به شهدا تغییر کرد و فصل گذشته دومین سال حضور در لیگ 2 را تجربه کردند.

زمزمه فروش این تیم از مدت ها قبل به گوش می رسید و حتی یک بار این تیم معامله شد اما به دلیل پاس نشدن چک های خریدار، این معامله فسخ شد و اکنون و در آستانه رقابت های لیگ 2 بار دیگر زمزمه فروش این تیم و این بار به فیروز کریمی و انتقال آن از جویبار به گوش می رسد که این مسئله مورد اعتراض خانواده های معزز شهدا و علاقمندان به فوتبال در شهرستان جویبار واقع شده است..

نظر شما