با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین؛

دیواره سنگنوردی شهرستان آبیک افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۳:۱۹
کد خبر: ۳۱۴۱۴۸
دیواره سنگنوردی شهرستان آبیک افتتاح شد
دیواره سنگنوردی شهرستان آبیک با حضور محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، عبدالحسین داداشی فرماندارشهرستان آبیک به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دیواره سنگنوردی شهرستان آبیک با حضور محمد مشهدی آقایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، عبدالحسین داداشی، فرماندار آبیک، به بهره برداری رسید.

محمد مشهدی آقایی در این مراسم گفت: ورزش سنگنوردی استان قزوین دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی است و عناوین رضا علیپور سنگنورد شایسته استان در مسابقات قهرمانی جهان همچون نگینی بر تارک سنگنوردی ایران می درخشد.

وی وفاق و همدلی موجود در هیات کوهنوردی استان و توجه ویژه به شهرستان ها را رمز موفقیت این هیات عنوان نمود و گفت: با حمایت های ویژه فرماندار و مسئولین شهرستان آبیک، ورزش شهرستان آبیک که قهرمانانی چون اسماعیل عبادی، حنانه عظیمی نیا و والیبالیست های ارزشمندی در عرصه جهانی و آسیایی دارد و امیدواریم بیش از پیش در ورزش همگانی و قهرمانی به پیشرفت های قبال قبولی دست یابد.

در ادامه داداشی فرماندار آبیک ضمن تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان به ورزش شهرستانها، افتخار آفرینی ورزشکاران شهرستان آبیک در مسابقات معتبر جهانی و بین المللی را نشان دهنده پتانسیل بسیار بالای ورزش در این شهرستان عنوان کرد.

در ادامه این مراسم از مربیان برتر صعودهای ورزشی استان و کشور با اهدای تندیس و لوح تقدیر جشنواره تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز