استاندار کرمانشاه:

گردشگری زمینه‌ساز تحول در کرمانشاه است

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۷:۴۰:۵۰
کد خبر: ۳۱۴۴۵۳
گردشگری زمینه‌ساز تحول در کرمانشاه است
کرمانشاه در بخش گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی دارای ظرفیت‌های ویژه است.

استاندار کرمانشاه گفت: توسعه تجارت و گردشگری محور کار استان کرمانشاه در برنامه ششم است و بر این اساس به دنبال ایجاد شرایط و امکانات لازم برای اولویت قرار دادن این محور هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی اظهار داشت: اعتقاد به توسعه این بخش داریم، زیرا می‌تواند استان کرمانشاه را متحول سازد، لذا همه مسئولین و مدیران برای توجه ویژه به بخش تجارت و گردشگری فراخوانده شده‌اند و با همین دیدگاه قصد بسیج و مشارکت دادن همه به منظور اولویت دادن قرار دادن این بخش را داریم.

وی به نقش ویژه صنایع دستی در ایجاد اشتغال  اشاره کرد و افزود: برنامه‌ها و اقدامات اداره گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان کرمانشاه در این زمینه باید افزایش پیدا کند و برنامه‌های راهبردی نیز مورد توجه قرار گیرد.

رضایی‌بابادی ادامه داد: آموزش در زمینه صنایع دستی می‌تواند اشتغال‌زایی به دنبال داشته باشد،  لذا ضرورت دارد نگاه‌ها در این بخش تغییر پیدا کند و کارها با جدیت بیشتری دنبال شوند.

وی افزود: حاضر هستیم برای توسعه بخش گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با تلاش بیشتر اقدامات را مورد پیگیری قرار دهیم بنابراین اداره گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان ضرورت دارد نهایت اهتمام و جدیت خود را برای ایجاد زمینه‌های اشتغال  بکار گیرد.

دکترسعید شیرکوند معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز گفت: خوشبختانه دیدگاه‌های استاندار کرمانشاه در زمینه توسعه گردشگری یک فرصت برای توسعه این بخش است،  لذا اداره گردشگری استان کرمانشاه باید از این فرصت استفاده کند و تلاش خود را افزایش دهد.

وی افزود: کرمانشاه در بخش گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی دارای ظرفیت‌های ویژه است و زیرساخت‌های مناسبی هم در این بخش ایجاد شده است.

شیرکوند در پایان گفت: کرمانشاه نسبت به دیگر استان‌ها ازلحاظ زیرساخت‌های گردشگری توانمندتر است، بناراین تلاش در زمینه توسعه گردشگری و صنایع دستی اشتغال و رفع مشکل بیکاری را به دنبال خواهد داشت. .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز