مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه:

چهارمین نشست منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهادغرب کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۸:۵۵
کد خبر: ۳۱۴۸۰۳
چهارمین نشست منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهادغرب کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود
هدف از برگزاری این نشست توانمندسازی و ارائه آموزش‌های لازم به سازمان‌های مردم نهاد، تعامل آن‌ها با یکدیگر و دستگاه‌های دولتی و استفاده از تجربیات یکدیگر می‌باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت: چهارمین نشست منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهادغرب کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، شریفه حق‌شناس در نشست منطقه‌ای و کارگاه‌های آموزشیِ ویژه سازمان‌های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده غرب کشور اظهار داشتد: چهارمین نشست منطقه‌ای و کارگاه‌های آموزشی سازمان‌های مردم نهاد غرب کشور در حوزه زنان طی روزهای 17 تا 19 شهریور و با حضور 210 سازمان مردم نهاد از استان‌های کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: از استان‌های مهمان هر یک 40 سازمان مردم نهاد حضور خواهند یافت و 50 سازمان مردم نهاد هم از استان کرمانشاه در این همایش که همگی آن‌ها در حوزه زنان و خانواده فعالیت دارند، شرکت می‌کنند.

به گفته مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مراسم افتتاحیه نشست منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهادغرب کشور صبح روز هفدهم شهریور ماه درسالن شهدای دولت و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری و مشاور وزیر کشور و معاون تشکل‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

وی در باره مراسم اختتامیه چهارمین نشست منطقه‌ای سازمانهای مردم نهاد غرب کشور افزود: این مراسم  در صبح روز 19 شهریور باحضور معاون زنان و خانواده رییس جمهوری، استاندار کرمانشاه و معاونین سیاسی امنیتی و مدیران کل دفتر امور اجتماعی استان‌های شرکت کننده برگزار می‌شود.

حق‌شناس در پایان گفت: هدف از برگزاری این نشست توانمندسازی و ارائه آموزش‌های لازم به سازمان‌های مردم نهاد، تعامل آن‌ها با یکدیگر و دستگاه‌های دولتی و همچنین استفاده از تجربیات یکدیگر می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز