مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هیات بوکس گلستان برگزار شد+ گزارش تصویری

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۳:۰۳
کد خبر: ۳۲۲۱۳۵
مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هیات بوکس گلستان صبح چهارشنبه در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان؛ در این جلسه، «علی بیانی» به عنوان سرپرست هیئت بوکس گلستان انتخاب شد. بیانی سابقه دبیری هیات بوکس را در سالهای گذشته در کارنامه دارد و در حال حاضر رئیس اداره محیط زیست شهر گمیشان و بندرترکمن است.

بدین ترتیب چورلی ششمین رئیس مستعفی هیئت های ورزشی در سال جاری لقب گرفت. پیشتر، روسای هیئت های اسکواش، بدمینتون، جودو، هاکی و کبدی نیز از سمت خود استعفا داده بودند.

 

بیانی: برای قبول این مسئولیت از چورلی کسب تکلیف کردم

علی بیانی سرپرست جدید هیات بوکس گلستان ضمن قدردانی از تلاش های رئیس پیشین؛ گفت: من آمده ام به بوکس گلستان کمک کنم و این نیازمند کمک جامعه بوکس است. این امر با صمیمیت و همدلی بوکس گلستان محقق می شود.

وی بیان کرد: از شما انتظار دارم تا با معرفی افراد علاقمند به بوکس، آن ها را در هیات به کار بگیریم . نقطه ضعف ها پوشش و آنها را ترمیم می کنیم.

بیانی خاطرنشان کرد: به همت شما دوستان در بوکس گلستان نیازمندم و امیدوارم با همکاری یکدیگر، بوکس گلستان را بهتر از این کنیم.

او عنوان کرد: جلسه خصوصی را با اعضای کمیته ها خواهیم داشت تا به آنها سر و سامان بدهیم. در آینده ای نزدیک کمیته پیشکسوتان را راه اندازی می کنیم تا از تجربه های این عزیزان نیز بهره ببریم.

بیانی اظهار کرد: در پایان هر سال ارزیابی از هیات ها خواهیم داشت و طبق آن به هیات ها خدماتی می دهیم.

وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: امیدوارم همچنان چتر حمایت مدیرکل ورزش و جوانان گلستان همچون گذشته بالای بوکس گلستان باشد.

 

طیبی: بوکس دو قطبی شده است

بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، در این جلسه از زحمات علیرضا چورلی و همکارانش تشکر کرد و گفت: امروزه از بوکس انتظارات بیشتری می رود و به نوعی فرا ملی شده است. این نشان دهنده فعالیت خوب و مستمر بوکس گلستان است.

وی اظهار کرد: ما انتظار داشتیم با پایان یافتن دوره 4 ساله آقای چورلی این هیات رئیس جدید خود را بشناسد. با استعفای علیرضا چورلی و اعلام فدراسیون، باید سرپرست جدید را انتخاب می کردیم و شرایط را برای آقای بیانی مساعد دیدیم.

او ادامه داد و عنوان کرد: سرپرست جدید کار سختی در پیش دارد. با تغییر رنگ مدال ها و میزبانی مسابقات کشوری، مسئولیت ایشان جلوه پیدا می کند. در حال منعقد کردن تفاهم نامه ای با کشور قزاقستان در زمینه فعالیت های ورزشی هستیم که به سود بوکس گلستان است. چرا که در حال حاضر قزاقستان حرف اول را در بوکس جهان می زند.

طیبی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: هیاتهای شهرستانی باید فعال شود و اگر غیر از این اتفاق بیفتد، بوکس دو قطبی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز