رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

معلمان شهید درس حقیقی را با قلم خون خود به ما آموختند

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۲۸۵۹۵
معلمان شهید درس حقیقی را با قلم خون خود به ما آموختند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: معلمان شهید درس حقیقت هستی را نه با گچ روی تخته، بلکه با خون خود بر روی ریگ‎های داغ جنوب و صخره‎های سرد غرب کشور به ما آموختند.

به گزارش برنا ؛   سردار محمد رضا نقدی درل کنگره شهدا و دانشآموزان و معلمان استان که در پنجمین روز کنگره سرداران و 2 هزارو 436 شهید چهارمحال و بختیاری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار دانش‏آموز و پنج هزار معلم و  دو هزار و  436 شهید این استان، گفـت: جایگاه شهید والاتر و برتر از همه جایگاهها است و  شهید حقیقت هستی را آن‌طور که هست درک می کند و  مقام شهادت بالاترین مقامی است که انسان به آن میرسد..

نقدی گفت: وقتی همه قدرتها در دوران دفاع مقدس مقابل ملت ایران ایستادند و به صدام کمک کردند ما کوتاه نیامدیم و شهدا ایستادند تا امروز اسلام سربلند باشد، در حالی که شرایط آن روز سخت بود و این پیروزی و عزت امروز ما مدیون تفکر شهداست..

رئیس سازمان بسیج در ادامه ضمن تسلیت شهید همدانی، اظهارکرد: این سردار رشید اسلام طراح بسیج مردم سوریه بود و معادله و موازنه قدرت را در سوریه به هم زد به طوری که امروز آمریکا و اسرائیل با یک نیروی مردمی عظیم مواجه است که قابل کنترل نیست و هرگز آن‌ها به خواستههای خود در سوریه نخواهند رسید و این راه، راه شهداست.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با 700هزار میلیون دلار بودجه نظامی نتوانست سوریه و یمن را به زانو درآورد و این به واسطه منطق شهداست و فقط این منطق است که میتواند جلوی چنین تشکیلاتی قدرت‌مندی را بگیرد.

نقدی تإکید کرد: پاسخ ما به اوباما که میگوید: مرگ بر آمریکا برای ملت ایران نان و آب نخواهد شد، این است که ما این شعار را از امام و شهدایمان به ارث بردهایم و تا نابودی آمریکا از این راه دست نخواهیم شست.

 رئیس سازمان بسیج ادامه داد: وعدههای امام راحل در مرگ بر شاه و مرگ بر شوری به تحقق پیوست و ان شاءالله در آینده نزدیک اثری از آمریکا و اسرائیل نیز نخواهد بود.

وی به مشکلات اقتصادی امروز کشور اشاره و تصریح کرد: دیروز هم شهدا این مشکلات را داشتند؛ ولی درمقابل آمریکا کوتاه نیامدند و ایستادگی و مقاومت کردند چراکه مشکلات اقتصادی با همت و صبر و استقامت حل خواهد شد.

نقدی گفت: امروز با شهدا تجدید میثاق میکنیم که ما تا آخرین قطره خونمان راه شما را ادامه خواهیم داد. در راه ولایت و بر سر پیمانمان با ولایت تا آخر ایستادهایم و معتقدیم با مقاومت دراین راه است که پیروزی از آن اسلام و انقلاب ماست.

وی افزود: اگر شهید احمد متوسلیان بر سر گنبد مسجد خرمشهر پرچم ایران را برافراشت و شهید همدانی همان پرچم را بر سر گنبد حرم حضرت رقیه(س) برافراشت ما نیز پرچم اسلام را در قدم‌گاه رسول الله و در گنبد مسجد الاقصی برافراشته خواهیم کرد.

به گزارش برنا؛ این همایش در پنجمین روز کنگره سرداران و 2436شهید استان با حضور روسای آموزش و پرورش مناطق 17گانه چهارمحال و بختیاری و دانش آموزان نواحی یک و دو شهرستان شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز