امام جمعه همدان:

زخم دل ملت ایران برای شهادت سردار همدانی بسیار بزرگ و عمیق است

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۶:۴۲
کد خبر: ۳۲۸۸۳۰
زخم دل ملت ایران برای شهادت سردار همدانی بسیار بزرگ و عمیق است
آیت الله غیاث الدین طه محمدی با بیان اینکه زخم دل همه برای این ضایعه بسیار بزرگ عمیق است از همه کسانی که از یک عمر مجاهدتهای بی رنگ و ریای آن فاتح بزرگ تجلیل و تکریم کردند، قدردانی کرد.

  به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در آیین تشییع شهید سردار همدانی خطاب به این شهید گرانقدر افزود: سردار سرافراز شهید همدانی کسانی که در طول سالیان گذشته در کنار شما تربیت شدند راه شما را ادامه می دهند و عاشقانه و عارفانه نظام را یاری می کنند و برای شما جای نگرانی نیست.

وی اضافه کرد: خداوند را شاکر هستیم که در عرصه پیکار حق علیه باطل انسانهای عرشی و عارفان کامل همچون حاج حسین همدانی را داریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر مقطعی احتیاج به خون پاک آنها داشته آنها جان، مال، خون و هر چه دارند را کف دست تقدیم حضرت حق می کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه زخم دل همه برای این ضایعه بسیار بزرگ عمیق است از همه کسانی که از یک عمر مجاهدتهای بی رنگ و ریای آن فاتح بزرگ تجلیل و تکریم کردند، قدردانی کرد.

آیت الله محمدی افزود: مقام عظمای ولایت رهبر عظیم الشان انقلاب پیام تسلیت فرستادند که تسلی بخش امت ایران بود و در تهران امت حزب الله آنهایی که خون عاشورا در رگهای آنها می جوشد از این شهید عزیز به خوبی تجلیل کردند.

وی اضافه کرد: مردم دارالمومنین همدان نیز استقبال پرشوری از پیکر مطهر این شهید در روز گذشته داشتند و امروز نیز حضوری گسترده در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید دارند.

در این آیین پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت سردار همدانی توسط فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان قرائت شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر پنجشنبه هفته گذشته در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید و امروز دوشنبه بیستم مهرماه در زادگاهش همدان تشییع و به خاک سپرده می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز