جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مسئولان نگارخانه‌های اصفهان

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۰۹:۲۲:۱۳
کد خبر: ۳۳۰۰۹۳
جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مسئولان نگارخانه‌های اصفهان
جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مسئولان نگارخانه‌های اصفهان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات نگارخانه‌ها و توجه به اقتصاد هنر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی در جلسه‌ای که با مسئولان نگارخانه‌های اصفهان داشت با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد هنر گفت: تا کنون جلسات متعددی به منظور روشن شدن فضا برای برگزاری چنین جلسه‌ای داشتم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه باید در ابتدا جایگاه واقعی خود را پیدا کنیم، تصریح کرد: ما ظرفیت‌های بسیاری داریم که باید با تلاش به فعلیت برسد.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان نگارخانه‌های اصفهان بیان کرد: شما نیازمند یک تشکل هستید تا همنوا شده و ارتباطات خود را با یکدیگر و همین طور اداره کل فرهنگ و ارشاد قوی تر کنید که در این راستا می‌توانید تشکل خود را در اداره کل فرهنگ و ارشاد به عنوان یک موسسه فرهنگی تک یا چند منظوره ثبت کنید.

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه ما وظیفه حمایت از شما را داریم اما کارهای اجرایی بر عهده خود شما است، خاطرنشان کرد: زمانی که چرخ اقتصاد از هنر شما به چرخش درآید ما نیز به این موضوع افتخار کرده و از آن خوشحال می‌شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یکی از راه‌های برون رفت از وضع موجود را سامان‌دهی مسائل عنوان کرد و افزود: برای سامان دهی به کارها بهتر است پس از تشکیل یک تشکل منسجم به دنبال برنامه ریزی برای برگزاری یک اکسپو در سال جاری باشید و ما نیز از این کار حمایت خواهیم کرد تا برای سال آینده نیز بحث حراج بزرگ اصفهان را بتوانیم دنبال کنیم، هنرمندان علاقه مند به عرضه کارهای خود هستند و ما باید برای این عرضه مدلی داشته باشیم.

گفتنی است جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مسئولان نگارخانه‌های اصفهان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات نگارخانه‌ها و توجه به اقتصاد هنر ظهر روز چهارشنبه 22 مهر برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز