پیام بخشدار سرخ رود به مناسب فرا رسیدن محرم حسینی؛

محرم یادآور حماسه ای بی مانند در ظلم ستیزی و آزادگی بشر است

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۲:۰۸
کد خبر: ۳۳۰۱۵۱
محرم یادآور حماسه ای بی مانند در ظلم ستیزی و آزادگی بشر است
بخشدار سرخرود طی پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سرخ رود؛ در پیام احمد هاشمی آمده است: عاشورا ایثار انسان های بی مانند و راستین است که عاشقانه به دعوت پروردگار لبیک گفتند و در این راه از جان گذشتند.

این روز کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است که در آن، اسوه های عشق و مردانگی که خاطره ایستادگی و رشادتشان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید.

عاشورا یک اتفاق نیست، یک بینش است و زمانی ارزشمند و مغتنم برای آموختن درس ذلت‌گریزی، ستم‌ستیزی و حمایت از دین و پایبندی به آداب و اصول اسلامی است. قیام خونین امام سوم شیعیان جهان در پشت غبار قرن ها هنوز رنگ و بوی تازه دارد که رشادت های اصحاب امام حسین (ع) سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان قرار گرفت.

فرا رسیدن ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه سالار آزادگان جهان و سرور شهیدان اسلام امام حسین (علیه السلام) و هفتاد و دو تن از یاران وفادارشان را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهور و مردم ولایتمدار، متدین و آزادیخواه کشور اسلامی ایران عزتمند تسلیت عرض می نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز