نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

قیام امام حسین(ع) حرکت الهی است که بر دل‌ها نشسته و تا روز قیامت جاودانه باقی می‌ماند

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۲:۳۸
کد خبر: ۳۳۰۲۰۶
قیام امام حسین(ع) حرکت الهی است که بر دل‌ها نشسته و تا روز قیامت جاودانه باقی می‌ماند
نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: قیام امام حسین(ع) حرکت الهی است که بر دل‌ها نشسته و تا روز قیامت همچنان زنده و جاودانه باقی می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمد میرعمادی  در تجمع بزرگ «لبیک یا حسین» که در حرم مطهر امامزاده زید بن علی(ع) خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: تجمع بزرگ عزاداران امام حسین(ع) تحت عنوان لبیک یا حسین نشان از عشق و ارادت عمیق مردم به خاندان عصمت و طهارت است.

وی بابیان اینکه قیام امام حسین(ع) یکی از حوادث مهم تاریخ است، افزود: قیام امام حسین(ع) برای جاودانه ساختن مشعل آزادی‌خواهی دنیا، مبارزه با ظلم و ستم، حفظ عزت و ارادت انسانی و آگاهی‌بخشی برای بیداری اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: قیام امام حسین(ع) چراغ هدایتی است برای همیشه تاریخ تا مسیر تاریخ را روشن کند. قیام امام حسین(ع) حرکت الهی است که بر دل‌ها نشسته و تا روز قیامت همچنان زنده و جاودانه باقی می‌ماند.

وی بیان کرد: قیام امام حسین(ع) ابعاد گوناگونی دارد که یکی از ابعاد تأثیرگذار آن مسئله، الگو‌گیری است که باید از این قیام عبرت بگیریم چرا‌که امام حسین(ع) تکلیف الهی را بر دوش خود احساس و قیام کرد.

میرعمادی تصریح کرد: الگوی وفاداری بر‌ عهد ولایی از ابعاد الگو‌گیری قیام امام حسین(ع) است که بر عهد و پیمانی که با خداوند بسته بود، پایداری، ایستادگی و مقاومت کرد و در برابر زورگویان تسلیم نشد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در برابر ظلم و استکبار در عهد و پیمانی که با امام راحل(ره) و شهدا بستند، امروز ایستادگی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: در هر کجا ملت ایران ببینند که ظالمان می‌خواهند نفوذ کنند و دوباره به منافع مادی خود در این مملکت بیندیشد و پایگاهی برای خود ایجاد کنند، ملت ایران ایستادگی می‌کنند.

وی اظهار داشت: لبیک یا حسین یعنی ایستادگی، وفاداری، تن به ذلت ندادن و اینکه حسین زمان خود را تنها نگذاشتن است، لبیک یا حسین امروز لبیک یا خامنه‌ای است. این پرچم پایین نخواهد آمد و این مردم تن به ذلت نمی‌دهند و همانند امام حسین(ع) ایستاده‌اند و جان، مال و فرزندانشان را فدای دین می‌کنند و از حسین زمانشان اطاعت می‌کنند.

نظر شما