نماینده ولی فقیه دراستان فارس:

بحث برجام به یک قانون تبدیل شده است

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۰:۲۱
کد خبر: ۳۳۰۲۵۳
بحث برجام به یک قانون تبدیل شده است
نماینده ولی فقیه دراستان فارس گفت: امروز بحث برجام به یک قانون تبدیل شده است و از زمانی که مجلس و شورای نگهبان برجام را تصویب کردند، به عنوان یک قانون باید به آن احترام گذاشت.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه شهر شیراز  اظهار داشت: باید پس از تصویب برجام ، ضعف ها برطرف شود زیراکه رهبر معظم انقلاب عزت، حکمت و مصلحت را به عنوان ارکان اساسی در سیاست خارجه مطرح کردند و در مساله برجام دولت باید آنان را رعایت کند و اجازه سوءاستفاده به دشمن ندهد.

 امام جمعه شیراز با تاکید بر توسعه همدلی و همزبانی افزود: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور است، باید ادبیات خود را اصلاح کنیم ، انسجام درونی به عنوان یک سرمایه ملی با وحدت و همزبانی داشته باشیم زیرا دشمنان به دنبال دو دستگی و تفرقه هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سوءاستفاده کردن از کم توجهی ما است، تاکید کرد: اگر به برجام اعتراض داریم، باید در قالب یک ادبیات صحیح و شایسته باشد که دشمن نتواند از آن سوءاستفاده کند. همانگونه که در قرآن کریم در انتخاب کلمات به مسلمانان دستور داده شده است.

آیت‌الله ایمانی تصریح کرد:  دشمن می خواهد از طریق این مذاکرات در کشور نفوذ کند. آنان تلاش دارند امروز بذر بپاشند و نتیجه آن را ۳۰ سال دیگر درو کنند.

وی اضافه کرد: مشکل امروز دنیا، آمریکا است و هر جا حقی ضایع می گردد، آمریکا در آن دست دارددر شرایط کنونی آمریکای مشکل ساز  می خواهد مشکل گشای منطقه و ایران باشد، بنابراین باید مراقب نقشه های دشمنان باشیم.

امام جمعه شیراز  در بخش دیگری از سخنان خود  ابراز داشت: امروز، انتفاضه سوم مردم فلسطین آغاز شده، اما شاهد سکوت ناجوانمردانه کشورهای عربی- اسلامی هستیم و از طرف دیگر کشورهای غربی نیز از اسرائیل حمایت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز