نماینده ولی فقیه در گیلان:

تصویب برجام دشمنان را برای انجام تبلیغات سوء علیه ایران ناکام گذاشت

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۳۰۳۲۲
تصویب برجام دشمنان را برای انجام تبلیغات سوء علیه ایران ناکام گذاشت
نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی، دشمنان را از انجام تبلیغات سوء علیه جمهوری اسلامی ایران ناکام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان " آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت که در مصلی این شهر برگزار شد، افزود: اگر مجلس ما برجام را تصویب نمی کرد ، دشمنان تبلیغات می کردند که ایران به تعهدات خودش عمل نکرده است.

وی با اشاره به برخی تهدیدات و سخنان اهانت آمیز به رییس سازمان انرژی اتمی و وزیر امورخارجه ادامه داد: همچنین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه از شخص رییس مجلس تشکر می کنم که در برابر سخنان اهانت آمیز ایستادند.

آیت الله قربانی به عیادت رییس سازمان انرژی اتمی از نماینده توهین کننده نیز اشاره و تصریح کرد: این موضوع، نشان دهنده آن است که همه در راه خدا کار می کنند از این رو باید شکر خدا را به واسطه چنین نظام اسلامی و تربیت اسلامی به جا آورد.

طرح اجرای برجام در جلسه علنی سه شنبه گذشته در مجلس شورای اسلامی با 161 رای موافق از تصویب مجلس شورای اسلامی گذشت و یک روز بعد، شورای نگهبان پس از بررسی آن در دو نشست طولانی اعلام کرد که طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی تشخیص نداده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه رشت؛ با اشاره به عزاداری برای امام حسین (ع) گفت: مردم به واسطه عشق به سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) از سر و جان مایه می گذارند اما بعضی از کارها ، زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم می کند.

آیت الله قربانی خاطرنشان کرد: برخی از کارهایی که به عنوان عزاداری انجام می شود و آبروی امام حسین (ع) و اسلام را در دنیا می برد ، نباید انجام داد.

وی با بیان این که سینه زنی ، راه اندازی دسته های عزاداری، پوشیدن لباس سیاه ، مرثیه و روضه خوانی از جمله کارهای خوب در عزاداری هاست، تصریح کرد: باید برنامه های نادرست برای مردم تبیین شود.

وی متذکرشد: برخی بلندگوها تا نیمه شب، مانع استراحت مردم می شود و این گونه کارها با روح اسلام سازگار نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز