فرماندار محمودآباد:

تولید و اشتغال ادبیات دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۹:۰۴:۲۹
کد خبر: ۳۳۸۱۷۷
فرماندار شهرستان محمودآباد به اتفاق جمعی از مدیران ادارات از واحدهای صنعتی بخش سرخرود بازید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سرخرود؛ یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، راس هیاتی با حضور احمد هاشمی، بخشدار سرخرود و روسای ادارات کار و تعاون و رفاه اجتماعی و صنعت و معدن و تجارت و تامین اجتماعی و کارشناسان فرمانداری از دو واحد صنعتی در شهر سرخرود بازدید کرد.

یوسف پور با حضور در واحد صنعتی فرش ابریشم و واحد تولیدی کیسه زرین شمال ضمن بازدید از خط تولید این واحدهای صنعتی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره دیدار و گفتگو کرد.

ایشان در جلسه با  مدیران این واحدهای صنعتی گفت: تحریم و مشکلات اقتصادی لطمه و آسیب جدی به واحدهای صنعتی کشورمان وارد نموده و با عنایت به اقتصاد بیمار کشورمان تنها راه برون رفت از مشکلات امروزی جامعه حمایت از صنایع و سرمایه گذاران است.

وی گفت: تلاش های سربازان دیپلمات دولت تدبیر و امید در مذاکرات هسته ای و توافقات حاصله چرخ واحدهای صنعتی رو به تعدیل و تعطیلی  را به گردش در آورده و امروز شاهد رونق و فعالیت روز افزون این واحدها می باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی مهمترین مطالبه مردم از دولت مردمی دکتر روحانی بوده و ادبیات دولت تدبیر و امید نیز تولید و اشتغال است و این دولت توجه ویژه ای به حوزه صنعت و اقتصاد دارد.

قابل ذکر است کارخانه تولید فرش ماشینی ابریشم شمال در بخش سرخرود شهرستان محمودآباد واقع شده که سالانه 180000 متر مربع انواع قالی ماشینی در ابعاد 500 و 700 و 900 شانه در قطعات و رنگ های مختلف و متنوع تولید می نماید که به کشورهای عراق و افغانستان صادر می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز