نامه ۴۰۰ دانش آموز محمودآبادی به مسئولین شهرشان

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۰۹:۳۰:۴۰
کد خبر: ۳۵۳۶۶۶
نامه ۴۰۰ دانش آموز محمودآبادی به مسئولین شهرشان
به همت روابط عمومی فرمانداری محمودآباد و با همکاری مدیریت آموزش‌ و پرورش و شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد و سرخ‌رود مسابقه نامه نویسی دانش آموزان محمودآبادی به مسئولان شهرشان برگزار شد.

محمد محتاطی، مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، در این رابطه به خبرنگار برنا در شهرستان محمودآباد گفت: در راستای بهره‌مندی از ایده‌ها، پیشنهاد‌ها و نقطه نظرات دانش‌آموزان در حوزه مدیریت شهری فراخوان این مسابقه به مناسبت روز نوجوان و روز دانش آموز به کلیه مدارس شهرستان اعلام شد.

وی گفت: براساس فراخوان اعلام شده 400 نامه توسط 140 مدرسه تحویل دبیرخانه این مسابقه شد.

وی افزود: مخاطب کلیه نامه های ارسالی فرماندار شهرستان محمودآباد و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد و سرخرود و مدیریت آمورش و پرورش بوده و قالب موضوعات مطرح شده از سوی دانش آموزان مشکلات شهری و کمبود امکانات و فضای آموزشی مدارس و درخواست تجهیزات هوشمند سازی مدارس می باشد.

محمد محتاطی گفت: به 30 دانش آموز منتخب که در نامه های خود پیشنهاداتی در حوزه مدیریت شهری ارائه داده بودند همزمان با میلاد حضرت نبی اکرم (ص) طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر و قدردانی بعمل خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد همچنین از برگزاری اولین المپیاد ورزشی دانشجویان شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: این المپیاد برای اولین بار در شهرستان و در 6 رشته ورزشی با شرکت دانشجویان 9 دانشگاه و موسسه آموزش عالی محمودآباد در بهمن ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز