مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان:

هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۹:۱۲
کد خبر: ۳۵۳۸۲۲
هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی نیک فطرت، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف از تاریخ 7 لغایت 12دی ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه با مشارکت تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف از استان های آذربایجان شرقی، قم، اصفهان، کردستان، یزد، گلستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، گیلان، خراسان رضوی،  قزوین و تهران با حضور  بیش از 50 مشارکت کننده به مدت 6روز برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: فرش دستباف ایران علاوه بر اینکه با اقتصاد خانواده ها گره خورده است در اقتصاد کشور نیز نقش مهمی دارد از دیرباز به عنوان هنری اصیل در خانواده های ایرانی حائز اهمیت بوده و نمایشگاه فرش دستباف به عنوان یک رویداد مهم اقتصادی جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه آشنایی مردم با این هنر ملی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، حمایت از صنعت و تولید ملی و ارج نهادن به هنر فاخر و ارزشمند قالیبافان فرش دستباف ایرانی، ترویج و توسعه صنعت فرش دستباف، ایجاد فضایی برای برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده است.

نیک فطرت در پایان یادآور شد: هشتمین نمایشگاه فرش دستباف در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما از ساعت 15:30 الی 21:30 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز