رییس ستاد انتخابات استان قزوین:

بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس آغاز شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۲:۵۶:۱۱
کد خبر: ۳۵۳۸۳۷
بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس آغاز شد
ایوب رحیمی با بیان اینکه 152داوطلب برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند، عنوان کرد: بررسی صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس از امروز آغاز شده و به مدت 10روز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز(شنبه 5دی ماه) در هیات های اجرایی حوزه های انتخابیه سراسر کشور آغاز شده و تا چهاردهم دی ماه ادامه خواهد داشت.

ایوب رحیمی، رییس ستاد انتخابات استان قزوین در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه روند ثبت نام داوطلبین در حوزه های انتخابیه به شکل خیلی خوب و روانی انجام شد، گفت: معتمدین هیات های اجرایی انتخابات در مهلت قانونی معرفی و پس از روال قانونی در موعد مقرر تشکیل شده است.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: هم اکنون روال انتخابات براساس برنامه زمان بندی به خوبی در حال انجام است که در این خصوص لازم است از همکاری همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر کرد.

رحیمی با بیان اینکه در استان قزوین 13نفر برای خبرگان رهبری و 152داوطلب برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: از همه کسانی که احساس مسئولیت کردند و با ثبت نام خود موجب ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه شده اند باید تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان گفت: از 5دی ماه کار رسیدگی و بررسی صلاحیت کاندیدا به مدت 10روز توسط هیات های اجرایی آغاز و نتایج آن به هیات نظارت استان و کاندیدا ابلاغ می شود.

اسامی قطعی نامزدها نیز 27بهمن ماه به وزارت کشور اعلام می شود و فرمانداری ها اسامی آنان را 28بهمن ماه منتشر می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز