مدیر کل هواشناسی خوزستان: سرما در راه است

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۹:۱۴
کد خبر: ۳۵۶۲۲۳
مدیر کل هواشناسی خوزستان: سرما در راه است
خبرگزاری برنا، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امشب (شنبه) شاهد کاهش دما بین دو تا چهار درجه در استان خواهیم بود.

کوروش بهادری در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز، عنوان کرد: با خروج موج دوم سامانه بارشی از خوزستان انتظار داریم که تا حداقل سه روز آینده جوی نسبتا پایدار بر خوزستان حاکم باشد.

وی بیان داشت: در حال حاضر پدیده غالب در سطح استان، مه ‌صبحگاهی و کاهش دید است که این پدیده صبح امروز در بیشتر نقاط استان به ویژه نواحی ساحلی از جمله آبادان و ماهشهر مشاهده شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه از امشب (شنبه) شاهد کاهش دما بین دو تا چهار درجه در استان خواهیم بود، اظهار داشت: صبح امروز میزان رطوبت نسبی هوا در اهواز، آبادان، ماهشهر، دزفول، امیدیه و هندیجان به صددر صد رسید و این شهرها شاهد مه‌ گرفتگی غلیظ بودند.

بهادری خاطرنشان کرد: در بارندگی ‌های اخیر، بیشترین میزان بارش مربوط به بهبهان با 59 میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین مسجدسلیمان 39 میلی‌ متر، لالی 39 میلی ‌متر، اهواز 21 میلی‌ متر، آغاجاری 25 میلی‌ متر و امیدیه 21 میلی ‌متر بارندگی داشته ‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان، تصریح کرد: در آبادان نیز متاسفانه بارش باران گزارش نشد و میزان بارندگی صفر بوده است؛ همچنین در شهرهای بستان 0.3 میلی‌ متر و ماهشهر کمتر از یک میلی‌ متر بارندگی گزارش شده است.

بهادری، تاکید کرد: در شبانه ‌روز گذشته آبادان و امیدیه با 20 درجه سانتی ‌گراد گرم‌ ترین نقاط استان گزارش شدند و صبح امروز دهدز با 6 درجه سانتی‌ گراد سردترین نقطه استان بوده است.

به گفته وی، تغییرات دمای هوای اهواز نیز امروز بین 18 تا 13 درجه سانتی ‌گراد در نوسان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز