معاون استاندار خوزستان:

فعالیت همه مدیران در بحث انتخابات رصد می شود

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۰:۱۸
کد خبر: ۳۵۶۲۸۰
فعالیت همه مدیران در بحث انتخابات رصد می شود
خبرگزاری برنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر، گفت: فعالیت همه مدیران در بحث انتخابات رصد می شود و همه مدیران باید دو اصل بی طرفی و قانون مداری را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند .

به گزارش خبرگزاری برنا از خرمشهر، ولی اله حیاتی در جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر با بیان اینکه برای مجریان انتخابات، قانون فصل الخطاب است، خاطر نشان کرد: بعد از اعلام تائید صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان، ما موظفیم بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد : این حضور حداکثری مردم، تیر خلاصی است که دشمنان این مرز و بوم را نشانه خواهد گرفت و بار دیگر ثابت خواهد کرد مردم پای انقلاب، امام، رهبری و خون شهدا ایستاده اند.

حیاتی افزود: فعالیت همه مدیران در بحث انتخابات رصد می شود و همه مدیران باید دو اصل بی طرفی و قانون مداری را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند .

 معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: هیچ مدیری بعنوان مدیر دولت تدبیر و امید حق ندارد له یا علیه کاندیدی اظهار نظر کند و یا امکانات دولتی را بطور مستقیم یا غیر  مستقیم در اختیار کاندیدی قرار دهد.

فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دمکراتیک ترین نظام انتخاباتی در معادلات بین المللی را دارد ، تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات را مردم برگزار می کنند نه دولت ، دولت پشتیبان و هماهنگ کننده انتخابات  است.

وی با اشاره به جلسه هیات دولت و دستور رئیس جمهور محترم مبنی برحضور معاونین وزارت خانه ها در جلسات شورای اداری شهرستانها افزود: در اجرای دستور رئیس جمهور قرار بود دکتر براری معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمان ما باشند که بدلیل نامساعد بودن شرایط جوی پرواز ایشان لغو شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر  در بخش دیگری از سخنان خود  ضمن تشکر از حضور  وزارت ارتباطات در بحث تقویت زیرساختهای شلمچه در ایام اربعین، گفت: با تفاهمنامه ای که از طریق وزارت با کشور عراق منعقد شد ارتباط فیبر نوری در شلمچه برقرار شد و حضور حماسی مردم بصورت آنلاین و مستقیم از شبکه های سراسری صدا و سیما پخش می شد.

حیاتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات زیرساختی در حوزه آموزش و پرورش و همچنین دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، عنوان کرد: در جهت رفع این مشکلات نامه ای خطاب به وزیر محترم ارتباطات تنظیم نمودیم که ان شاء الله وزارت ارتباطات اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات این قشر فرهنگی بعمل آورد.

نظر شما