استاندار سیستان و بلوچستان:

معرفت در نظام اداری به عنوان یک ضرورت باید شکل بگیرد

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۸:۱۴
کد خبر: ۳۵۶۳۰۴
معرفت در نظام اداری به عنوان یک ضرورت باید شکل بگیرد
علی اوسط هاشمی گفت: معرفت در نظام اداری به عنوان یک ضرورت باید شکل بگیرد تا مردم خدمتگزاران خود را باور کنند یک از نقش‌های بازرسی این است که نگذارند غبار شایعات و فساد اقتصادی بر نگاه مردم سایه بیندازد.

به گزارش خبرگزاری  برنا از سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان و بلوچستان روز شنبه  در نشست رؤسای بازرسی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‎های استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: مسئولان انتظار انجام کاری از  خارج از چارچوب قانون از هیچ کسی ندارند.

وی ادامه داد: قرآن به عنوان چراغ راه انسانیت به انسان‌ها وسعت نگاه می‌دهد و عامل به تحول است و راه را برای بازنگری و نقادی برای انسان باز گذاشته و کسی موفق است که اول منتقد خودش باشد.

هاشمی  افزود: خداوند ناظر بر رفتار انسان است اما هرگز انسان را به خاطر سوء رفتارش سریعا محاکمه نمی‌کند پس شما بازرسان نیز به عنوان حامیان حق، با وسعت نگاه و با پیروی از پیامبر اخلاق ‌مدار و بزرگ اسلام ضمن احقاق حق از ترور شخصیت افراد نیز جلوگیری کنید.

وی تصریح کرد :معرفت در نظام اداری به عنوان یک ضرورت باید شکل بگیرد تا مردم خدمتگزاران خود را باور کنند یک از نقش‌های بازرسی این است که نگذارند غبار شایعات و  فساد اقتصادی بر نگاه مردم سایه بیندازد.

استاندار سیستان بلوچستان خاطر نشان کرد کرد: واژه‌های همدلی و هم زبانی، وجود معرفت در خدمت خالصانه و ارزش بودن در موضع انسانیت است و مصداق همدلی و هم زبانی دولت و ملت انعطاف‌پذیری و انتقاد پذیری ما مسولان و اعتماد مردم است.

‎وی اضافه کرد : ثروت و سرمایه حاصل از همدلی و همزبانی اشتیاق به حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نظام از جمله انتخابات است و نظام بازرسی میتواند با عملکرد مثبت و اعتمادسازی در ایجاد زمینه برای حضور مردم در شعب اخذ رأی اثرگذار باشد.

 

عباسعلی ارجمندی مدیر کل دفتر بازرسی استانداری روند کار بازرسی در دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداریها و شهرداری‌ها را گزارش کرد  و گفت: در سال جاری تاکنون 3 هزار و 645 مورد درخواست مردمی، 145 مورد شکایت و 761 مورد درخواست ملاقات مردمی با استاندار از طریق سامانه الکترونیکی مردم با دولت ثبت که پس از بررسی، رسیدگی و اقدامات لازم انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز