رئیس اداره ورزش و جوانان خبر داد:

از خانواده ۵۰ شهید جامعه ورزش شهرستان محمودآباد تجلیل می شود

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۸:۲۴
کد خبر: ۳۵۶۳۱۰
از خانواده  ۵۰ شهید جامعه ورزش شهرستان محمودآباد تجلیل می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از برگزاری یادواره شهدای جامع ورزش این شهرستان با محوریت شهید مدافع حرم شهید خانزاده و شهید بهرام اسدپور گلوگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ اسماعیل پهلوان، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد، گفت: به منظور تکریم مقام شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید اسماعیل خانزاده و شهید شاخص جامعه ورزش کشور شهید بهرام اسدپور گلوگاهی یادواره شهدای جامع ورزش شهرستان محمودآباد در روز یکشنبه 20 دی ماه  بعد از نماز مغرب و عشاء  در زورخانه شهید ناطق نوری  شهرستان محمودآباد برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه شهرستان محمودآباد 50شهید ورزشکار دارد تصریح کرد: در 20دی ماه از خانواده های گرانقدر شهدای ورزشکار و مدال آوران بازی های جهانی و کشوری تجلیل خواهد شد.

اسماعیل پهلوان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به برکت جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های شهدا از ثبات و امنیت مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا باعث ایجاد تلنگر در نسل جوان می‌شود که برای این برنامه شهرستانی تلاش‌های چند ماهه انجام شد.

پهلوان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه اولین شهید مدافع حرم شهرستان، اسماعیل خانزاده، اظهار داشت: این شهدای والا مقام ایثار و جانفشانی کردند و بافداکاری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) پرداختند، بنابراین وظیفه داریم یادشان را همیشه گرامی بداریم.

شهدای ورزش_ار

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز