گرشاسبی درجریان پنجمین نشست شورای روابط عمومی حوزه ها و ادارات ورزش و جوانان استان تهران

کار روابط عمومی ها، کاری دلی است و عشق می طلبد

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۴۱:۳۶
کد خبر: ۳۵۶۳۴۲
کار روابط عمومی ها، کاری دلی است و عشق می طلبد
گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در نشست روابط عمومی ادارات ورزش استان تهران گف: وظایف روابط عمومی ها بسیار حساس است و پل ارتباطی ادارات و سازمان ها هستند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران به نقل از اداره کل ورزش استان تهران، گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران  در پنجمین نشست روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان تهران گفت،  روابط عمومی ها قلب تپنده، دست اجرا، چشم بینا و زبان گویا و پل ارتباطی ادارات و سازمان ها هستند، , و تاکید کرد کار شما، کار دلی است و عشق می طلبد.
حمیدرضا گرشاسبی افزود: شما روابط عمومی ها، آیینه تمام نمای هر دستگاه هستید و با ارتباط قوی و قلبی درون و برون سازمانی، زمینه رشد، امیدواری، شادابی و شکوفایی را در همه عرصه ها به خصوص عرصه ورزش و جوانان و بویژه در موضوع فرهنگی، ایجاد و تقویت می کنید.
وی به ضرورت بروزرسانی سایت های ادارات و حوزه های ورزش و جوانان و ارائه آمار فعالیت ها در سایت ها اشاره کرد و گفت: یک روابط عمومی اگر به حوزه مربوطه ناآشنا باشد و در جریان مسائل روز قرار نگیرد، نمی تواند همپای برنامه ها و تلاش های اداره خود، حرکت کند و آنوقت کار سخت می شود. دکتر گودرزی در کنار تمامی مشغله های کاری، به طور ویژه سایت ها را رصد می کنند و به این کار علاقه خاصی دارند و شما باید به سایت های خود توجه بیشتری داشته و کلیه اخبار و فعالیت ها و خصوصا اخبار مهمی چون کسب سهمیه المپیک و قهرمانی ها و موفقیت ها را منعکس کنید تا برای سایر جوانان و ورزشکاران ایجاد انگیزه نمائید.
گرشاسبی ضمن قدردانی از روابط عمومی اداره کل و پیام نظر مدیر روابط عمومی که همیشه در برنامه های مختلف جلوتر از اداره کل حرکت می کند، از نگاه ویژه ناظمی به تهران به عنوان پایگاه، پیشانی و نمادورزش کشور تقدیر کرد و از حمایت های ارزشمند مهدوی شاهرودی از ورزش استان تهران و علاقه استاندار تهران به شتاب گرفتن ورزش پایتخت در بحث های همگانی و قهرمانی و فرهنگی و اخلاقی، قدردانی ویژه نمود.
مشاور وزیر ورزش و جوانان، ضمن اشاره به فعالیت ها ی چندین ماهه گذشته اداره کل، ادامه داد: ‌در روزهای آغازین فعالیتم در اداره کل و در جلسه با روسای ادارات و هیئت ها، از آنها خواستم که با تدبیر و امید حرکت کنند، زیرا بهانه هایی چون نبود بودجه را بر نمی تابیم و آنها باید با توانمندی و استفاده از بخش خصوصی و اسپانسرها، ورزش تهران را به جلو حرکت دهند، چرا که از سایرین عقب هستیم.

وی از تغییر 7 رئیس اداره و 15 رئیس هیات ورزشی در راستای حرکت رو به جلو ورزش استان تهران خبر داد و گفت: نگاه مان در کار تخصصی است و به دنبال آن هستیم که از حالت سیاسی خارج شود، البته هنوز صددر صد به اهداف مان نرسیده ایم، اما با جدیت آن را پیگیری می کنیم.
گرشاسبی از بازگشت بیش از 500 میلیارد زمین، مکان و مجموعه ورزشی از دست رفته به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت و ادامه داد: خوشبختانه با قدرت جلوی سو استفاده های مالی را گرفته و ایستادگی کرده ایم و امکانات پس گرفته را به نام اداره کل سند زده ایم تا مجددا در اختیار مردم در بخش ورزش قرار گیرد که کار ساده ای نبوده و سختی زیادی کشیده ایم.
به گفته گرشاسبی در 6 ماهه اول سالجاری، تهران از جایگاه اصلی خود فاصله گرفته بود، اما امروز 35 هیات ما از طرف فدراسیون ها به عنوان هیات برتر برگزیده شده اند که هنوز هم برای ما رضایت بخش نیست و باید بیشتر جلو برویم. مطمئنیم که از همین مسابقات امیدها در آینده نزدیک چهره های متعددی به تیم های ملی راه خواهند یافت و برای پایتخت و کشور افتخار آفرین خواهند شد.همانطور که بعد از مسابقات امیدها، چهره های خوبی از ورزش استان تهران راهی اردوهای تیم های ملی شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اهمیت موضوع انتخابات خبرگان و به خصوص مجلس شورای اسلامی گفت و افزود: روابط عمومی ها باید هوشیار باشند که منبع تبلیغات افراد خاص نشوند. سیاست دولت تدبیر و امید، عدالت و انصاف است و نباید اموال بیت المال برای تبلیغات افراد خاصی مورد سوء استفاده قرار گیرد که کاملا خلاف است.

گفتنی است این نشست با حضور مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مهدوی شاهرودی مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران،‌ رهگذرمعاون روابط عمومی استانداری و میهمانانی از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، ‌مسئولان روابط عمومی حوزه ها و ادارات و نمایندگان رسانه های گروهی در سالن آمفی تاتر اداره کل برگزار شد

نظر شما